1
Perioada de actualizare
de la 04.11.2024 14:18
până la 13.11.2024 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 13.11.2024 15:00
până la 26.11.2024 09:00
au rămas 4 zile
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA 2 363 670 MDL
Perioada clarificărilor: 4 nov 2024, 14:18 - 13 nov 2024, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 13 nov 2024, 15:00 - 26 nov 2024, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Abonează-te

Extinderea sistemului de apeduct și forarea sondei arteziene
s. Mihuleni r-nul Șoldănești

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
7223, MOLDOVA, Şoldăneşti, s.Mihuleni, Andrei Lupan 11
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Andrei Cojocaru
Telefonul de contact
069393258
Datele achizitiei
Data publicării
4 nov 2024, 14:09
Data ultimilor modificări
9 nov 2024, 17:02
Achizitii.md ID
21306315
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
Data:
9 nov 2024, 17:02
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Publicati va rog in format Word caietul de sarcini. Totodata publicati va rog formularele desfasurate F1A sau F1B sau F5 cu indicarea resurselor
Răspuns (10 nov 2024, 11:35):
Caietul de sarcini, toate formularele F1 sânt publicate în format pdf, studiați fișierul Caiet de Sarcini_F1.signed.pdf
Data:
9 nov 2024, 17:05
Subiectul întrebării:
Garantia bancara
Întrebare:
Va rugam sa adaugati posibilitatea de a prezenta garantie bancara nu doar prin transfer, dar si prin scrisoare de garantia bancara eliberata de o banca autorizata din RM. Multumesc de intelegere!
Răspuns (10 nov 2024, 11:41):
Procedura de achiziții se desfășoară conform legislației în vigoare.
Data:
9 nov 2024, 17:13
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Explicati va rog, de ce in primele 2 ori cind ati publicat apoi ati anulat licitatiile erau cite 3 devize, iar acum sunt 6 devize? Si suma estimativa a proiectului a ramas aceeasi?
Răspuns (10 nov 2024, 11:40):
Corect ați menționat, valoarea estimată a achiziției fără TVA a rămas aceeași, dar acum sau plasat toate devizele.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.