1
Perioada de actualizare
de la 04.11.2024 13:01
până la 09.11.2024 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 09.11.2024 09:00
până la 14.11.2024 09:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 862 500 MDL
Perioada clarificărilor: 4 nov 2024, 13:01 - 9 nov 2024, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 9 nov 2024, 9:00 - 14 nov 2024, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație capitale a holului central la clădirea administrativă nr.1 din str. A. Russo, mun. Chișinău, (repetat).
În conformitate cu cerințele stipulate in anunțul de participare, caietul de sarcini și devizele de lucrări anexate

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piața Marii Adunări Naționale, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Muschei
Telefonul de contact
+37322250449 +37368722277
Datele achizitiei
Data publicării
4 nov 2024, 13:01
Data ultimilor modificări
4 nov 2024, 13:01
Achizitii.md ID
21306254
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
ds_lucrari.docx
Documentele la ofertă
- Documentația standard
4.11.24 13:01
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
-caiet de sarcini
4.11.24 13:01
anunt de participare repetat. pdf.pdf anunt de participare repetat. pdf.pdf
Documentele la ofertă
-anunț de participare
4.11.24 13:01
duae .doc
Documentele la ofertă
-DUAE
4.11.24 13:01
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.