1
Perioada de actualizare
de la 01.11.2024 13:30
până la 12.11.2024 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 12.11.2024 11:00
până la 22.11.2024 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 901 300 MDL
Perioada clarificărilor: 1 nov 2024, 13:30 - 12 nov 2024, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 12 nov 2024, 11:00 - 22 nov 2024, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform temei de proiectare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristian Dragalin
Telefonul de contact
-
Datele achizitiei
Data publicării
1 nov 2024, 13:19
Data ultimilor modificări
1 nov 2024, 13:30
Valoarea estimată (fără TVA)
901 300 MDL
Achizitii.md ID
21305839
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Durata contractului
2 dec 2024 13:29 - 1 aug 2025 13:29
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de elaborare a proiectului de execuție TIP privind construcția podețelor (tubulare, dreptunghiulare, cu circulație direct pe cale, etc) CPV: 71300000-1 - Servicii de inginerie
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae proiectare podețe tip.doc
Documentele la ofertă
-
1.11.24 13:30
documentația standard lucrari proiectări.docx
Documentele la ofertă
-
1.11.24 13:30
contract servicii proiectare.docx
Documentele la ofertă
-
1.11.24 13:30
tp podețe tip.pdf tp podețe tip.pdf
Documentele la ofertă
-
1.11.24 13:30

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Universinj

Preţul ofertei: 903 957 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări