1
Perioada de actualizare
de la 01.11.2024 13:26
până la 11.11.2024 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 11.11.2024 11:00
până la 21.11.2024 11:00
au rămas 7 zile
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA 7 475 500 MDL
Perioada clarificărilor: 1 nov 2024, 13:26 - 11 nov 2024, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 11 nov 2024, 11:00 - 21 nov 2024, 11:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Abonează-te

Construcția rețelelor de alimentare cu apă și canalizare în satul Mingir raionul Hîncești

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5345, MOLDOVA, Hînceşti, s.Mingir, pr Mingir
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ilie Chitanu
Telefonul de contact
026976303
Datele achizitiei
Data publicării
1 nov 2024, 13:26
Data ultimilor modificări
1 nov 2024, 14:14
Achizitii.md ID
21305837
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
Data:
1 nov 2024, 14:14
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Buna ziua. Va rugam sa excludeti sintagma ,,In confomritate cu formularul nr.3 al devizului-oferta,, din punctul16, subpunctul 10 si 11 al anuntului de participare, deoarece nu e corect acest lucru. In aceste formulare sunt multe pozitii care nu se folosesc la executarea lucrarilor de facto. Este o cerinta abuziva care nimeni nu o impune, doar dvs. Multumesc pentru intelegere!
Răspuns (4 nov 2024, 09:15):
Buna ziua, Sintagma la care dumneavoastră faceți referire la subpunctul 10,11 rămine în vigoare. Vă multumim.
Data:
4 nov 2024, 13:29
Subiectul întrebării:
garantie de buna executie.
Întrebare:
Stimata AC,in DS publivata de dvs sectiunea a 6-a art 98 se stipuleaza expres urmatoarele: Garanția de bună execuție a contractului, dacă părțile agreează, se constituie din: 1) rețineri succesive din plata cuvenită pentru facturile fiscale înaintate, cu efectuarea transferului sumei respective pe un cont special deschis de către operatorul economic, pus la dispoziția autorității contractante, la o bancă licențiată, agreată de ambele părți; 2) rețineri succesive directe din plata cuvenită pentru facturile fiscale înaintate; 3) transfer pe contul autorității contractante. Va rugam frumos sa ramineti in cimpul legal si sa nu modificati abuziv cerintele catre Antreprenori indicind doar o singura modalitate de plata a garantiei de buna executie. Lucrarile se vor executa etapizat si plata lor la fel,dar in acest timp Antreprenorul trebuie sa blocheze resurse financiare integrale la dvs pe cont.....
Răspuns (5 nov 2024, 15:57):
Buna ziua, se va accepta si retineri succesive. Vă multumim.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.