Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21305837
1
Perioada de actualizare
de la
01.11.2024 13:26
până la 11.11.2024 11:00
până la 11.11.2024 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la
11.11.2024 11:00
până la 21.11.2024 11:00
până la 21.11.2024 11:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
7 475 500 MDL
Perioada clarificărilor:
1 nov 2024, 13:26 - 11 nov 2024, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor:
11 nov 2024, 11:00 - 21 nov 2024, 11:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Construcția rețelelor de alimentare cu apă și canalizare în satul Mingir raionul Hîncești
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5345, MOLDOVA, Hînceşti, s.Mingir, pr Mingir
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
1 nov 2024, 13:26
Data ultimilor modificări
1 nov 2024, 14:14
Achizitii.md ID
21305837
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
03-21-ae-mingir apeduct sec1 f1, 1b (1).signed.pdf
03-21-ae-mingir apeduct sec1 f1, 1b (1).signed.pdf
Specificaţie tehnică
18 file
1.11.24 13:26
anunt_de_participare apă, canalizare, f (3).signed.pdf
anunt_de_participare apă, canalizare, f (3).signed.pdf
tenderNotice
4 file
1.11.24 13:26
(2-1-1) 12-23-mingir canalizare exterioara-et1 f1, 1b (1).signed.pdf
(2-1-1) 12-23-mingir canalizare exterioara-et1 f1, 1b (1).signed.pdf
Specificaţie tehnică
12 file
1.11.24 13:26
03-21-ae-mingir apeduct sec2 f1, 1b (1).signed.pdf
03-21-ae-mingir apeduct sec2 f1, 1b (1).signed.pdf
Specificaţie tehnică
12 file
1.11.24 13:26
duae apa si canalizare (3).signed.pdf
duae apa si canalizare (3).signed.pdf
Documentele la ofertă
17 file
1.11.24 13:26
documentatia standard lucrari (3) (3) (2).signed.pdf
documentatia standard lucrari (3) (3) (2).signed.pdf
Documentele la ofertă
69 file
1.11.24 13:26
Data:
1 nov 2024, 14:14
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Buna ziua. Va rugam sa excludeti sintagma ,,In confomritate cu formularul nr.3 al devizului-oferta,, din punctul16, subpunctul 10 si 11 al anuntului de participare, deoarece nu e corect acest lucru. In aceste formulare sunt multe pozitii care nu se folosesc la executarea lucrarilor de facto. Este o cerinta abuziva care nimeni nu o impune, doar dvs. Multumesc pentru intelegere!
Răspuns (4 nov 2024, 09:15):
Buna ziua,
Sintagma la care dumneavoastră faceți referire la subpunctul 10,11 rămine în vigoare. Vă multumim.
Data:
4 nov 2024, 13:29
Subiectul întrebării:
garantie de buna executie.
Întrebare:
Stimata AC,in DS publivata de dvs sectiunea a 6-a art 98 se stipuleaza expres urmatoarele: Garanția de bună execuție a contractului, dacă părțile agreează, se constituie din: 1) rețineri succesive din plata cuvenită pentru facturile fiscale înaintate, cu efectuarea transferului sumei respective pe un cont special deschis de către operatorul economic, pus la dispoziția autorității contractante, la o bancă licențiată, agreată de ambele părți; 2) rețineri succesive directe din plata cuvenită pentru facturile fiscale înaintate; 3) transfer pe contul autorității contractante. Va rugam frumos sa ramineti in cimpul legal si sa nu modificati abuziv cerintele catre Antreprenori indicind doar o singura modalitate de plata a garantiei de buna executie. Lucrarile se vor executa etapizat si plata lor la fel,dar in acest timp Antreprenorul trebuie sa blocheze resurse financiare integrale la dvs pe cont.....
Răspuns (5 nov 2024, 15:57):
Buna ziua,
se va accepta si retineri succesive. Vă multumim.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK