1
Perioada de actualizare
de la 01.11.2024 13:08
până la 11.11.2024 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 11.11.2024 11:00
până la 22.11.2024 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 1 221 360 MDL
Perioada clarificărilor: 1 nov 2024, 13:08 - 11 nov 2024, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 11 nov 2024, 11:00 - 22 nov 2024, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform temei de proiectare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristian Dragalin
Telefonul de contact
-
Datele achizitiei
Data publicării
1 nov 2024, 12:55
Data ultimilor modificări
1 nov 2024, 13:08
Valoarea estimată (fără TVA)
1 221 360 MDL
Achizitii.md ID
21305833
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Durata contractului
2 dec 2024 13:07 - 1 mai 2025 13:07
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de proiectare pentru elaborarea studiului de fezabilitate privind asigurarea continuității drumurilor publice regionale (parte carosabilă - pământ) în vederea dezvoltării rețelei de drumuri publice, în conformitate cu HG 1468/2016 CPV: 71300000-1 - Servicii de inginerie
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentația standard lucrari proiectări.docx
Documentele la ofertă
-
1.11.24 13:08
duae proiectare studiu drumuri pămînt.doc
Documentele la ofertă
-
1.11.24 13:08
contract servicii proiectare.docx
Documentele la ofertă
-
1.11.24 13:08
tp sf drumuri de pamint.pdf tp sf drumuri de pamint.pdf
Documentele la ofertă
-
1.11.24 13:08

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Constant-Proiect

Preţul ofertei: 1 166 674 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Universinj

Preţul ofertei: 1 395 000 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări