Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
01.11.2024 02:42
până la 05.12.2024 09:56
până la 05.12.2024 09:56
au rămas 13 zile
2
Propunerea ofertelor
de la
05.12.2024 09:56
până la 13.12.2024 09:56
până la 13.12.2024 09:56
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA
21 903 000 MDL
Perioada clarificărilor:
1 nov 2024, 2:42 - 5 dec 2024, 9:56
Perioada de depunere a ofertelor:
5 dec 2024, 9:56 - 13 dec 2024, 9:56
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Perioada de actualizare
Achiziționarea lucrărilor de reparația digului de protecție a Polderului nr.2 r-nul Cantemir, pe o lungime de 13,6 km, amplasat dea lungul albiei rîului Prut. Lucrările prevăd restabilirea coronamentului digului de protecție la cota de proiect
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Gheorghe Tudor nr.5
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
1 nov 2024, 2:27
Data ultimilor modificări
15 nov 2024, 16:51
Achizitii.md ID
21305667
MTender ID
CPV
45240000-1 - Lucrări de construcţii de lucrări hidraulice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Reconstrucția digului de protecție contra inundațiilor a Polderului nr.2 r-nul Cantemir
Buget: 21903000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
202411010234_Caiet de sarcini Polderul 2 (PC0+00 pina la PC95+73) SEC 1.pdf
Documentele la ofertă
-
1.11.24 02:42
202411010234_Caiet de sarcini Polderul 2 (PC95+73 pina la PC135+82) SEC 2.pdf
Documentele la ofertă
-
1.11.24 02:42
1. Anunt_de_participare_Dig_Polderul 2 Mod.signed.pdf
Istoricul documentului
-
1. Anunt_de_participare_Dig_Polderul 2 Mod.signed.pdf
ID: 68460833-3dce-419f-9ad1-7b2a7a96ef9a
Documentele la ofertă
-
202411010234_1. Anunt_de_participare_Dig_Polderul 2 repetat.pdf
ID: 68460833-3dce-419f-9ad1-7b2a7a96ef9a
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
15.11.24 16:51
Data:
1 nov 2024, 10:19
Subiectul întrebării:
Experienta
Întrebare:
Buna ziua
La punctul 9 din criteriile de eligibilitate solicitati Declaratii cu privire la experienta similara in ultimii 5 ani dumneavoastra solicitati sa fie 1 contract cu valoare de cel putin 75% din valoarea estimata de 21.903.000 sau cel putin lucrari in valoare de 21.903.000 in ultimul an de activitate. Credem ca este un abuz pentru ca durata de executare a lucrarilor va fi pe parcursul a 20 luni, Din care rezulta ca solicitarea dumneavoastra ar trebui sa fie de 13.141.800 pe 1 an de activitate sau 21.903.000 cumulativ pe parcursul a 5 ani.
Aceasta decizie ar permite sa participe la licitate companii mai mici dar la fel cu o experienta bogata ceea ce ar duce la o concurenta corecta si Agentia Apele Moldovei ar urma sa beneficieze de un cost corect si o economie substantiala de bani.
Răspuns (1 nov 2024, 14:55):
Bună ziua. În conformitate cu prevederile pct.40. din Documentația standart, Ofertantul urmează să dispună de un nivel minim de experienţă pentru a se califica conform cerinţelor de îndeplinire a contractului: 1) executarea în ultimii 5 ani a cel puţin a unui contract cu o valoare nu mai mică de 75% din valoarea viitorului contract, confirmat prin prezentarea contractului de antrepriză sau subantrepriză, precum şi prin procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor/procesul-verbal de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţit de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexele nr. 12 și nr. 13); sau 2) valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală sau mai mare decât valoarea viitorului contract, procesele-verbale de recepţie la terminarea lucrărilor/ procesele-verbale de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţite de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexele nr. 12 și nr. 13).
Data:
1 nov 2024, 10:20
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua
Urmare a republicarii spre achizite a lucrarilor.
Ati putea intr-un rezumat sa explicati care sunt modificarile fata de 1 licitatie?
Răspuns (1 nov 2024, 15:00):
Bună ziua! Au fost excluse lucrările de defrișare a vegetației foristiere.
Data:
1 nov 2024, 13:38
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Добрый день!
В смете 1-1-2 в первой позиции стоит один объем (154,7 на 100м3), а во второй позиции стоит другой объем.(157,7 на 100м3). Это опечатка. Объемы должнеы быть одинаковы. Пожалуйста исправьте.
Спасибо!
Răspuns (1 nov 2024, 14:52):
Bună ziua!, Vă multumim pentru clarificare, volumul corect este (154,7 la 100m3)
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK