1
Perioada de actualizare
de la 30.10.2024 10:23
până la 04.11.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 04.11.2024 10:00
până la 07.11.2024 10:30
3
Licitaţie
08.11.2024 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 540 000 MDL
Perioada clarificărilor: 30 oct 2024, 10:23 - 4 nov 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 nov 2024, 10:00 - 7 nov 2024, 10:30
Începutul licitației: 8 nov 2024, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Echipamente multifuncționale pentru tipar cu soluție pentru securizare
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2033, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piata Marii Adunari Nationale, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Alina Lisii
Telefonul de contact
0(22)250326
Datele achizitiei
Data publicării
29 oct 2024, 9:55
Data ultimilor modificări
30 oct 2024, 10:23
Valoarea estimată (fără TVA)
540 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
540 MDL
Achizitii.md ID
21304119
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2033, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piata Marii Adunari Nationale, 1
Durata contractului
11 nov 2024 10:16 - 31 dec 2024 10:16
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Aparat multifuncțional laser alb-negru CPV: 30232110-8 - Imprimante laser
Cantitatea: 5.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Aparat multifuncțional laser color CPV: 30232130-4 - Imprimante grafice color
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Scanner CPV: 38520000-6 - Scanere
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
4)
Denumirea
Licențe pentru soluția pentru contorizare, monitorizare, securitate, control acces centralizat cu cititoare de carduri CPV: 48318000-0 - Pachete software pentru scaner
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Aproservice-X

Preţul ofertei: 538 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În rezultatul examinării și evaluării ofertei din SIA RSAP „MTender” de către Grupul de lucru pentru achiziții și în corespundere cu criteriul de atribuire prestabilit și principiile de atribuire a contractului de achiziții publice în corespundere cu prevederile art.72 lit. a), b) și c) al Legii 131/2015, privind achizițiile publice, Grupul de lucru pentru achiziții, prin decizia de atribuire nr.17 din 13.11.2024, a decis atribuirea contractul de achiziție pentru achiziționarea echipamentelor multifuncționale pentru tipar cu soluție pentru securizare, în valoare de 645600,00 (inclusiv TVA) operatorului economic „Aproservice-X” S.R.L.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări