1
Perioada de actualizare
de la 29.10.2024 07:39
până la 16.11.2024 15:28
2
Propunerea ofertelor
de la 16.11.2024 15:28
până la 30.11.2024 15:28
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 2 911 666,67 MDL
Perioada clarificărilor: 29 oct 2024, 7:39 - 16 nov 2024, 15:28
Perioada de depunere a ofertelor: 16 nov 2024, 15:28 - 30 nov 2024, 15:28
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Licențe aferente soluției de digitalizare a proceselor de management resurse umane - recrutare, angajare, administrare personal, cu 1 an de suport de la producător inclus;
Servicii de implementare ale soluției de digitalizare a proceselor de management resurse umane - recrutare, angajare, administrare personal;
Servicii de instruire aferente soluției de digitalizare a proceselor de management resurse umane - recrutare, angajare, administrare personal;
Servicii de garanţie (mentenanţă şi suport) aferente soluției de digitalizare a proceselor de management resurse umane - recrutare, angajare, administrare personal;
Servicii pentru dezvoltări suplimentare și solicitări de schimbare.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Samoila
Telefonul de contact
022822237
Datele achizitiei
Data publicării
29 oct 2024, 7:26
Data ultimilor modificări
12 nov 2024, 12:06
Valoarea estimată (fără TVA)
2 911 666,67 MDL
Achizitii.md ID
21304030
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport cost - calitate
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
1 ian 2025 08:00 - 30 dec 2025 07:36
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Licențe aferente soluției de digitalizare a proceselor de management resurse umane - recrutare, angajare, administrare personal, cu 1 an de suport de la producător inclus CPV: 48400000-2 - Pachete software pentru tranzacţii comerciale şi personale
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Servicii de implementare ale soluției de digitalizare a proceselor de management resurse umane - recrutare, angajare, administrare personal CPV: 48400000-2 - Pachete software pentru tranzacţii comerciale şi personale
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Servicii de instruire aferente soluției de digitalizare a proceselor de management resurse umane - recrutare, angajare, administrare personal CPV: 48400000-2 - Pachete software pentru tranzacţii comerciale şi personale
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
4)
Denumirea
Servicii de garanţie (mentenanţă şi suport) aferente soluției de digitalizare a proceselor de management resurse umane - recrutare, angajare, administrare personal CPV: 48400000-2 - Pachete software pentru tranzacţii comerciale şi personale
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Bucata
5)
Denumirea
Servicii pentru dezvoltări suplimentare și solicitări de schimbare CPV: 48400000-2 - Pachete software pentru tranzacţii comerciale şi personale
Cantitatea: 300.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
standard documentation_new_eng.docx
Documentele la ofertă
-
29.10.24 07:39
documentatia standard noua-model.docx
Documentele la ofertă
-
29.10.24 07:39
3. duae_en.doc
Criterii de eligibilitate
-
29.10.24 07:39
3. duae_ro.doc
Criterii de eligibilitate
-
29.10.24 07:39
1. anunt de participare_ro.doc
tenderNotice
-
8.11.24 16:23
1. anunt de participare_en.doc
tenderNotice
-
8.11.24 16:23
2. caiet de sarcini_en.docx
Documentele la ofertă
-
12.11.24 12:06
2. caiet de sarcini_ro.docx
Documentele la ofertă
-
12.11.24 12:06

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DAAC SOFTWARE SYSTEMS S.R.L.

Preţul ofertei: 2 052 753,33 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Arobs Trackgps SRL

Preţul ofertei: 2 526 396 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Indrivo

Preţul ofertei: 2 888 112,36 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

S&T Mold

Preţul ofertei: 2 908 965 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
5
Denumirea participantului:

TOTAL SOFT

Preţul ofertei: 2 911 659,20 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
6
Denumirea participantului:

IM Enterprise Business Solutions SRL

Preţul ofertei: 4 974 065,50 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări