1
Perioada de actualizare
de la 28.10.2024 09:01
până la 09.11.2024 10:30
2
Propunerea ofertelor
de la 09.11.2024 10:30
până la 18.11.2024 15:00
au rămas 3 zile
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA 5 787 500 MDL
Perioada clarificărilor: 28 oct 2024, 9:01 - 9 nov 2024, 10:30
Perioada de depunere a ofertelor: 9 nov 2024, 10:30 - 18 nov 2024, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Abonează-te

achiziționarea lucrărilor de reabilitare termică a clădirii (eficiență energetică) a edificiului Primăriei comunei Ciobalaccia, raionul Cantemir”

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
7318, MOLDOVA, Cantemir, s.Ciobalaccia, Ciobalaccia
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Nina Rusu
Telefonul de contact
079588757
Datele achizitiei
Data publicării
28 oct 2024, 9:01
Data ultimilor modificări
4 nov 2024, 15:51
Achizitii.md ID
21303478
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
caiet-de-sarcini-f1.doc
Documentele la ofertă
-caiet-de-sarcini-f1.doc
28.10.24 09:01
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
-anunt de participare.signed.pdf
28.10.24 09:01
duae 2024.docx
Documentele la ofertă
-duae 2024.docx
4.11.24 15:51
ds_lucrari.docx
Documentele la ofertă
-ds_lucrari.docx
4.11.24 15:51
Data:
4 nov 2024, 14:02
Subiectul întrebării:
Documente
Întrebare:
Buna ziua. stimata autoritate contractanta, lispesc unele documente , precum DUAR, Documente standard..... Solicitam sa le publicati !
Răspuns (4 nov 2024, 15:49):
ok
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.