Selectaţi tipul procedurii
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
750 000 MDL
Perioada clarificărilor:
25 oct 2024, 11:33 - 31 oct 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
31 oct 2024, 10:00 - 7 nov 2024, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Achiziționarea produselor alimentare necesare instituției medicale în semestrul I anul 2025.
Informația despre anulare
Motivul anulării
Deoarece urmează a fi modificate (adăugate) loturi.
Data anulării
30 oct 2024, 13:16
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
6401, MOLDOVA, Nisporeni, or.Nisporeni, str. Toma Ciorba 5
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
25 oct 2024, 11:33
Data ultimilor modificări
30 oct 2024, 13:16
Achizitii.md ID
21302778
MTender ID
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
28 oct 2024, 08:45
Subiectul întrebării:
Lot 1
Întrebare:
Divizati din Lot 1 carnea in lot separat
Răspuns (28 oct 2024, 09:01):
Buna ziua.
Cu respectarea normelor legale în domeniul achizițiilor publice (art.39 din legea nr.131-03.07.2015), autoritatea contractantă deja a stabilit numărul loturilor, dimensiunea și obiectul acestora prin documentele înaintate la inițierea și publicarea respectivei proceduri de achiziție publică.
Data:
29 oct 2024, 14:24
Subiectul întrebării:
Intrebare
Întrebare:
Buna ziua
rog sa separati lotul 1 din motiv ca sunt grupate produse din diferite categorii, ce face inposibila [articiparea la acesta licitatie, cu acelas succe puteati sa incheiati contract direct fara organizare licitatiei.
Este vadit vizibil ca dupa anuntul publicat favorizati un anumit participant.
in cazul ne modificarii anuntului pe platforma, ne rezervam dreptul de a contesta acest licitatie.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK