1
Perioada de actualizare
de la 24.10.2024 16:38
până la 29.10.2024 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 29.10.2024 12:00
până la 01.11.2024 12:00
3
Licitaţie
04.11.2024 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 144 678,77 MDL
Perioada clarificărilor: 24 oct 2024, 16:38 - 29 oct 2024, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 29 oct 2024, 12:00 - 1 nov 2024, 12:00
Începutul licitației: 4 nov 2024, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Lucrări de reparație curente a clădirii CNPF:
- lucrări de reparație a peretelui interior și exterior
- lucrări de reparație a burlanelor de scurgere a apei de pe acoperișul clădirii
- servicii auxiliare reparațiilor (livrarea materialelor de construcție, arenda schelelor, transport, transportatea deșeurilor ș.a.)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 77
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Marina Sușco
Telefonul de contact
+373 22859466
Datele achizitiei
Data publicării
24 oct 2024, 16:02
Data ultimilor modificări
24 oct 2024, 16:38
Valoarea estimată (fără TVA)
144 678,77 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
144,68 MDL
Achizitii.md ID
21302566
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 77
Durata contractului
4 nov 2024 16:36 - 31 dec 2024 16:36
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație curente a clădirii CNPF: - lucrări de reparație a peretelui interior și exterior - lucrări de reparație a burlanelor de scurgere a apei de pe acoperișul clădirii - servicii auxiliare reparațiilor (livrarea materialelor de construcție, arenda schelelor, transport, transportatea deșeurilor ș.a.) CPV: 45453000-7 - Lucrări de reparaţii generale şi de renovare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Metru
Documentele procedurii de achiziție
1. anunț de participare.pdf 1. anunț de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
24.10.24 16:38
Documentele lotului
5. formulare.pdf
-
24.10.24 16:38
4. duae.doc
-
24.10.24 16:38
7. formulare.docx
-
24.10.24 16:38
5. formular.docx
-
24.10.24 16:38
2. caiet de sarcini.pdf
-
24.10.24 16:38
1. anunț de participare.pdf
-
24.10.24 16:38
4. duae.pdf
-
24.10.24 16:38
6. formulare.docx
-
24.10.24 16:38

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

VIKMAR INVEST SRL

Preţul ofertei: 144 453,13 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform deciziei grupului de lucru
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări