1
Perioada de actualizare
de la 24.10.2024 11:44
până la 25.10.2024 12:30
2
Propunerea ofertelor
de la 25.10.2024 12:30
până la 31.10.2024 12:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 8 000 MDL
Perioada clarificărilor: 24 oct 2024, 11:44 - 25 oct 2024, 12:30
Perioada de depunere a ofertelor: 25 oct 2024, 12:30 - 31 oct 2024, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

1. Agrafe mici 28 mm
2. Agrafe mari 50 mm
3. Capsator mic №10
4. Capsator mediu №24/6 (25file)
5. Capse p/u capsator №N10
6. Capse p/u capsator №24/6
7. Cuțter de 18 mm cu carcasă din metal și fixator automat
8. Radieră mare (culoare albă)
9. Scotch lat 48mm mediu
10. Spray p/u monitoare
11. Șervețele p/u monitoare
12. CD-R
13. DVD+R
14. DVD+R DL
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vadim Ursu
Telefonul de contact
022188688
Datele achizitiei
Data publicării
24 oct 2024, 11:21
Data ultimilor modificări
24 oct 2024, 11:44
Valoarea estimată (fără TVA)
8 000 MDL
Achizitii.md ID
21302279
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Durata contractului
4 nov 2024 11:27 - 30 dec 2024 11:42
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lotul nr. 1 – Rechizite de birou CPV: 30192000-1 - Accesorii de birou
Cantitatea: 14.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 4 941,90 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În temeiul pct. 41 din Regulamentul cu privire la achizițiile publice de valoare mică, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 870/2022, Grupul de lucru în domeniul achizițiilor public în cadrul AGEPI a decis atribuirea contractelor de achiziție publică de valoare mică privind achiziționarea Rechizitelor de birou (MTender ID ocds-b3wdp1-MD-1729758126669 din 24.10.2024), conform loturilor, următorilor operatori economici: 1) „RĂDOP-OPT” SRL- oferta căruia are cel mai scăzut preț și corespunde cerințelor de calificare și specificaților tehnice pentru următoarele loturi: − Lotul 1 în sumă de 4941,90 lei fără TVA/5930,28 lei cu TVA; − Lotul 2 în sumă de 2783,80 lei fără TVA/3340,56 lei cu TVA. Suma totală a contractului constituie 7725,70 lei fără TVA/9270,84 lei cu TVA. 2) BIROVITS” SRL - oferta căruia are cel mai scăzut preț și corespunde cerințelor de calificare și specificaților tehnice pentru următoarele loturi: − Lotul 3 în sumă de 1190,00 lei fără TVA/ 1428,00 lei cu TVA; − Lotul 4 în sumă de 15411,75 lei fără TVA/ 18494,10 lei cu TVA; − Lotul 5 în sumă de 956,00 lei fără TVA/ 1147,20 lei cu TVA; − Lotul 6 în sumă de 1220,00 lei fără TVA/ 1464,00 lei cu TVA; − Lotul 7 în sumă de 8589,50 lei fără TVA/ 10307,40 lei cu TVA. Suma totală a contractului constituie 27367,25 lei fără TVA/ 32840,70 lei cu TVA.
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări