Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
23.10.2024 17:05
până la 09.11.2024 08:30
până la 09.11.2024 08:30
2
Propunerea ofertelor
de la
09.11.2024 08:30
până la 22.11.2024 08:30
până la 22.11.2024 08:30
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
9 147 270 MDL
Perioada clarificărilor:
23 oct 2024, 17:05 - 9 nov 2024, 8:30
Perioada de depunere a ofertelor:
9 nov 2024, 8:30 - 22 nov 2024, 8:30
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Extinderea retelei de alimentare cu apa in s. Zaicana
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-4841, MOLDOVA, Criuleni, s.Zăicana, s. Zaicana r. Criuleni
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
23 oct 2024, 17:05
Data ultimilor modificări
4 nov 2024, 19:51
Achizitii.md ID
21301827
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Extinderea retelei de alimentare cu apa in s. Zaicana
Buget: 9147270.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
extinderea retelelor de alimentare cu apa din satul zaicana.docx
Documentele la ofertă
-
23.10.24 17:05
caiet_de_sarcini_extinderea retelelor de alimentare cu apa din satul zaican1.docx
Documentele la ofertă
-
23.10.24 17:05
extinderea retelelor de alimentare cu apa din satul zaicana1.docx
Documentele la ofertă
-
23.10.24 17:05
extinderea retelelor de alimentare cu apa din satul zaican2.docx
Documentele la ofertă
-
23.10.24 17:05
caiet_de_sarcini_extinderea retelelor de alimentare cu apa din satul zaicana.docx
Documentele la ofertă
-
23.10.24 17:05
extinderea retelelor de alimentare cu apa din satul zaicana.docx
Documentele la ofertă
-
23.10.24 17:05
caiet_de_sarcini_extinderea retelelor de alimentare cu apa din satul zaican2.docx
Documentele la ofertă
-
23.10.24 17:05
caietdesarciniextinderea retelelor de alimentare cu apa din satul zaican2.docx
Documentele la ofertă
-
23.10.24 17:05
anunț de participare final.signed.pdf_1.pdf
anunț de participare final.signed.pdf_1.pdf
Istoricul documentului
-
anunț de participare final.signed.pdf_1.pdf
anunț de participare final.signed.pdf_1.pdf
ID: 3358ba0e-d0bd-4b0b-b445-05046e2faea3
Documentele la ofertă
-
anunț de participare final.signed.pdf
anunț de participare final.signed.pdf
ID: 3358ba0e-d0bd-4b0b-b445-05046e2faea3
Documentele la ofertă
-
anunț de participare (5).signed.pdf
anunț de participare (5).signed.pdf
ID: 3358ba0e-d0bd-4b0b-b445-05046e2faea3
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
4.11.24 19:51
Data:
23 oct 2024, 17:16
Subiectul întrebării:
Termen de depunere
Întrebare:
Buna ziua. Va rugam respectuos sa prelungiti termenul de depunere. 2 saptamini e prea putin
Răspuns (24 oct 2024, 11:46):
Sa facut
Data:
26 oct 2024, 07:41
Subiectul întrebării:
Anunt de paticipare
Întrebare:
Organizarea vizitelor la șantier pentru depunerea ofertelor respectă prevederile Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice, în special în ceea ce privește egalitatea de tratament a ofertanților și transparența procedurii de achiziție? Măsurile de vizitare ar trebui organizate simultan pentru toți participanții, cu participarea proiectantului care poate răspunde la întrebări. Astfel de cerințe generează suspiciuni cu privire la procedura de achiziție
Răspuns (28 oct 2024, 11:46):
organizarea vizitei in șantier este prevăzută cu scopul de a face cunostintă cu proiectul de execuție în scopul neadmiterii apariției cheltuielilor suplimentare nejustificate și a face cunoștință cu volumul de lucru real pentru a nu elabora oferte din oficiu și in procesul de lucru unii executori menționeaza ,,nu am crezut că este așa volum de lucru, am consultat google maps și credeam că execut rețele pe câmpie''
Data:
26 oct 2024, 13:23
Subiectul întrebării:
Deviz 2-2 Bransamente. Etapa 2
Întrebare:
poz.24 SD19B - Robinet apa tip FI-FE cu sfera, D=1/2, verificati cantitatea - 246 buc. pentru 72 conectari
Răspuns (28 oct 2024, 11:51):
72
Data:
28 oct 2024, 08:36
Subiectul întrebării:
Garantia bancara de buna executie.
Întrebare:
Stimata AC,in DS publivata de dvs sectiunea a 6-a art 98 se stipuleaza expres urmatoarele: Garanția de bună execuție a contractului, dacă părțile agreează, se constituie din: 1) rețineri succesive din plata cuvenită pentru facturile fiscale înaintate, cu efectuarea transferului sumei respective pe un cont special deschis de către operatorul economic, pus la dispoziția autorității contractante, la o bancă licențiată, agreată de ambele părți; 2) rețineri succesive directe din plata cuvenită pentru facturile fiscale înaintate; 3) transfer pe contul autorității contractante. Va rugam frumos sa ramineti in cimpul legal si sa nu modificati abuziv cerintele catre Antreprenori indicind doar o singura modalitate de plata a garantiei de buna executie. Lucrarile se vor executa etapizat si plata lor la fel,dar in acest timp Antreprenorul trebuie sa blocheze resurse financiare integrale la dvs pe cont..... Este un motiv vadit de a contesta documentatia de atribuire daca nu modoficati cerintele abuziv modificate de catre dvs.
Răspuns (28 oct 2024, 11:57):
(8) La achiziţia de bunuri, lucrări și servicii, autoritatea contractantă va cere ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie a acestuia. Garanţia de bună execuţie se returnează de către autoritatea contractantă la momentul executării integrale a contractului de achiziții publice.
(9) Autoritatea contractantă va indica în documentația de atribuire cerinţele faţă de emitent, forma, cuantumul şi alte condiţii de bază ale garanţiei de bună execuţie a contractului.
Data:
30 oct 2024, 12:43
Subiectul întrebării:
Termenul
Întrebare:
Buna ziua, Termenul de valabilitate a ofertei va fi de 60 sau 90 zile?
Răspuns (31 oct 2024, 08:27):
în anunțul de participare este menționat
Data:
30 oct 2024, 16:10
Subiectul întrebării:
Criterii de evaluare
Întrebare:
p. 23 Criterii de evaluare: raport pret-calitate.
Intrebarea: In ce baza veti face evaluarea ofertelor dacap.24 tabelul de evaluare nu include parametrii de evaluare?
Răspuns (31 oct 2024, 08:26):
sunt in proces astăzi vor fi publicate
Data:
30 oct 2024, 17:12
Subiectul întrebării:
Termeni de executie
Întrebare:
p.11 termeni de executie: 8 luni pina 31.07.2025, termenul de valabilitate a contractului 31.12.2025.
Intrebarea: care va fi modalitatea de achitare in anul 2024, respectiv anul 2025?
Procedura de licitatie va dura 1-1.5luni pina la semnarea contractului de achizitioii, luna ianuarie - februarie cu timp nefavorabil de executare a lucrarilor.
Intrebarea: se va modifica termenul de executie?
Răspuns (31 oct 2024, 08:25):
termenul de execuție nu se modifică
Data:
31 oct 2024, 13:08
Subiectul întrebării:
Termenul
Întrebare:
In anunt este indicat 60 si 90 zile. Care este termenul corect va rog sa raspundeti?
Răspuns (1 nov 2024, 08:35):
60 zile remediem
Data:
1 nov 2024, 13:14
Subiectul întrebării:
anunt de participare
Întrebare:
Va rog sa stipulati expres privitor la garantia de BUNA executie si posibilitatea de : RETINERI SUCCESIVE DIN VALOARE FACTURII.
Răspuns (1 nov 2024, 13:52):
ne cerem scuze dar va fi necesar în momentul semnarii contractului de transferat la contul AC.
Data:
4 nov 2024, 13:23
Subiectul întrebării:
garantie de buna executie.
Întrebare:
(8) La achiziţia de bunuri, lucrări și servicii, autoritatea contractantă va cere ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie a acestuia. Garanţia de bună execuţie se returnează de către autoritatea contractantă la momentul executării integrale a contractului de achiziții publice. (9) Autoritatea contractantă va indica în documentația de atribuire cerinţele faţă de emitent, forma, cuantumul şi alte condiţii de bază ale garanţiei de bună execuţie a contractului.
Stimata AC aveti perfecta dreptate cind raspundeti cu un asemenea argument legal.
dar omiteti a citi corect ce scrie acolo si anume ca se cere garantia de buna executie,or in ceea ce ati expus dvs nu trateaza forma de constituire a garanriei bancare de buna executie,ci doar necesitatea emiterii ei,or in ceea ce am expus noi anterior legea spune expres formele de constituire exacte si neimpartite asa cum dvs manipulati cerintele.
va rugam frumos sa fiti onesti si de buna credinta.
Răspuns (4 nov 2024, 15:32):
Stimate potențial executor a lucrărilor. AC are obligația de a executa proiectul în proporție de 100% în timpul oportun menționat în anunț ceea ce denotă faptul că este obligat să întreprindă măsuri pentru a excuta lucrările la nivel. Pentru asta legiuitorul a introdus criterii. Valoarea proiectului este mare desigur avem nevoie de garanții. Legea este lege și trebuie să o respectăm. Garanția trebuie să fie conform anunțului.
Data:
5 nov 2024, 20:21
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini 2-1
Întrebare:
Poz1 tipul Hidrantului?
Răspuns (6 nov 2024, 09:53):
Hidrant, D=80 mm, h=1000 mm
Data:
5 nov 2024, 20:54
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini 2-1
Întrebare:
Poz.59 КЦП1-15-1(0,27 m3) sau КЦП2-15-1(0,27 m3)?
Răspuns (6 nov 2024, 09:58):
КЦП1-15-1(0,27 m3)
Data:
5 nov 2024, 21:02
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini 2-1
Întrebare:
Poz.72 Beton B15 sau B20?
Răspuns (6 nov 2024, 10:03):
B20. Pentru informare - voi solicita certificat confirmatoriu a calității betonului în momentul executării proiectului, mai mult ca atît voi preleva probe în momentul livrarii betonului care va fi expertizat până la semnarea procesului de verbal de recepție finală.
Data:
5 nov 2024, 22:16
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini 2-2
Întrebare:
Poz 40 Tipu la capac?
Răspuns (6 nov 2024, 10:12):
Capacul din material compozit. Teren necarosabil
Data:
5 nov 2024, 22:17
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini 2-2
Întrebare:
Poz.42 Beton B15 sau B20?
Răspuns (6 nov 2024, 10:05):
B20(Pentru informare - voi solicita certificat confirmatoriu a calității betonului în momentul executării proiectului, mai mult ca atît voi preleva probe în momentul livrarii betonului care va fi expertizat până la semnarea procesului de verbal de recepție finală.)
Data:
5 nov 2024, 22:48
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini 2-1
Întrebare:
Poz1 tipul Hidrantului?
Poz.61 КЦП1-15-1(0,27 m3) sau КЦП2-15-1(0,27 m3)?
Poz.74 Beton B15 sau B20?
Răspuns (6 nov 2024, 10:05):
1- Hidrant, D=80 mm, h=1000 mm. 2- КЦП1-15-1(0,27 m3). 3 - B20(Pentru informare - voi solicita certificat confirmatoriu a calității betonului în momentul executării proiectului, mai mult ca atît voi preleva probe în momentul livrarii betonului care va fi expertizat până la semnarea procesului de verbal de recepție finală.)
Data:
5 nov 2024, 22:56
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini 2-2 Etapa 2
Întrebare:
Caiet de sarcini 2-2?
Poz.42 Beton B15 sau B20?
Răspuns (6 nov 2024, 10:05):
B20(Pentru informare - voi solicita certificat confirmatoriu a calității betonului în momentul executării proiectului, mai mult ca atît voi preleva probe în momentul livrarii betonului care va fi expertizat până la semnarea procesului de verbal de recepție finală.)
Data:
6 nov 2024, 17:00
Subiectul întrebării:
Anunt de partuicipare -evaluarea ofertelor
Întrebare:
Privind Evaluarea ofertelor, Cum va fi evaluate ofertele cu valoarea «anormal scazuta» ? Actualmente unii antreprenori scad K la manopera pina la 40-50 h/om. Care este coeficientul la manopera cu care a fost verificat devizul de cheltuieli redat in Raportul de verificare?
Cum vor fi evaluate ofertele cu coeficientul la manopera scazut ?
Răspuns (7 nov 2024, 08:30):
mai revizuiti anuntul de participare pct.21 - conditii speciale
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK