Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21301238
Statut
Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA
862 500 MDL
Perioada clarificărilor:
22 oct 2024, 15:04 - 27 oct 2024, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor:
27 oct 2024, 9:00 - 2 nov 2024, 9:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Achiziționarea lucrări de reparație a holului central la clădirea administrativă nr.1 din str. A. Russo, mun. Chișinău., ÎN CONFORMITATE CU CERINȚELE STIPULATE ÎN ANUNȚUL DE PARTICIPARE SI CAIETUL DE SARCINI
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piața Marii Adunări Naționale, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Muschei
Telefonul de contact
+37322250449 +37368722277
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
22 oct 2024, 15:04
Data ultimilor modificări
2 nov 2024, 9:00
Achizitii.md ID
21301238
MTender ID
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Achiziționarea lucrări de reparație a holului central la clădirea administrativă nr.1 din str. A. Russo, mun. Chișinău.
Buget: 862500.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Data:
24 oct 2024, 12:44
Subiectul întrebării:
Cerinte catre ofertanti
Întrebare:
Buna ziua. Concretizati si corectati procentul (%) garantiei de oferta.
Răspuns (24 oct 2024, 13:48):
Buna ziua! Corectat! Multumim! O zi reusita!
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK