1
Perioada de actualizare
de la 22.10.2024 14:36
până la 01.11.2024 14:30
2
Propunerea ofertelor
de la 01.11.2024 14:30
până la 11.11.2024 15:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 9 369 770 MDL
Perioada clarificărilor: 22 oct 2024, 14:36 - 1 nov 2024, 14:30
Perioada de depunere a ofertelor: 1 nov 2024, 14:30 - 11 nov 2024, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

achiziţionarea lucrarilor de alimentație cu apă a satului Șolcani, R-ul Soroca

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3043, MOLDOVA, Soroca, s.Şolcani, Șolcani
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Dragan Elena
Telefonul de contact
067676399
Datele achizitiei
Data publicării
22 oct 2024, 14:36
Data ultimilor modificări
28 oct 2024, 14:53
Achizitii.md ID
21301200
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
cs-4-1_solcani_statiade-tratare-clorinare_aee_form_1.pdf cs-4-1_solcani_statiade-tratare-clorinare_aee_form_1.pdf
Documentele la ofertă
-cs-4-1_solcani_statiade-tratare-clorinare_aee_form_1.pdf
22.10.24 14:36
cs-2-5_solcani_sonda_c_form_2.pdf cs-2-5_solcani_sonda_c_form_2.pdf
Documentele la ofertă
-cs-2-5_solcani_sonda_c_form_2.pdf
22.10.24 14:36
cs-2-6_solcani_statia-de-tratare-clorinare_th_form_1_desfasurata.pdf cs-2-6_solcani_statia-de-tratare-clorinare_th_form_1_desfasurata.pdf
Documentele la ofertă
-cs-2-6_solcani_statia-de-tratare-clorinare_th_form_1_desfasurata.pdf
22.10.24 14:36
cs-2-3_solcani_turnuri-de-apa_-v_50m3_-h_12_form_1 (1).pdf cs-2-3_solcani_turnuri-de-apa_-v_50m3_-h_12_form_1 (1).pdf
Documentele la ofertă
-cs-2-3_solcani_turnuri-de-apa_-v_50m3_-h_12_form_1 (1).pdf
22.10.24 14:36
cs-2-1_solcani_ae_form_1.pdf cs-2-1_solcani_ae_form_1.pdf
Documentele la ofertă
-cs-2-1_solcani_ae_form_1.pdf
22.10.24 14:36
duae 2024.docx
Documentele la ofertă
-duae 2024.docx
22.10.24 14:36
cs-2-4_solcani_sonda_th_form_1_desfasurat.pdf cs-2-4_solcani_sonda_th_form_1_desfasurat.pdf
Documentele la ofertă
-cs-2-4_solcani_sonda_th_form_1_desfasurat.pdf
22.10.24 14:36
pdf 2-1_solcani_ae_form_1_desfasurat-1b.pdf pdf 2-1_solcani_ae_form_1_desfasurat-1b.pdf
Documentele la ofertă
-pdf 2-1_solcani_ae_form_1_desfasurat-1b.pdf
28.10.24 11:30
pdf 2-5_solcani_sonda_c_form_1_desfasurat-1b.pdf pdf 2-5_solcani_sonda_c_form_1_desfasurat-1b.pdf
Documentele la ofertă
-pdf 2-5_solcani_sonda_c_form_1_desfasurat-1b.pdf
28.10.24 11:30
pdf 2-4_solcani_sonda_th_form_1_desfasurat-1b.pdf pdf 2-4_solcani_sonda_th_form_1_desfasurat-1b.pdf
Documentele la ofertă
-pdf 2-4_solcani_sonda_th_form_1_desfasurat-1b.pdf
28.10.24 11:30
pdf 2-3_solcani_turnuri-de-apa_-v_50m3_-h_12_form_1_desfasurat-1b.pdf pdf 2-3_solcani_turnuri-de-apa_-v_50m3_-h_12_form_1_desfasurat-1b.pdf
Documentele la ofertă
-pdf 2-3_solcani_turnuri-de-apa_-v_50m3_-h_12_form_1_desfasurat-1b.pdf
28.10.24 11:30
2-6_solcani_statia-de-tratare-clorinare_th_form_1_desfasurata-1b.pdf 2-6_solcani_statia-de-tratare-clorinare_th_form_1_desfasurata-1b.pdf
Documentele la ofertă
-2-6_solcani_statia-de-tratare-clorinare_th_form_1_desfasurata-1b.pdf
28.10.24 11:30
anunt de participare lp apa prim solcani 2024.docx
Documentele la ofertă
anunt de participare lp apa prim solcani 2024.docx
28.10.24 14:53
documentatia standart 2024.docx
Documentele la ofertă
documentatia standart 2024.docx
28.10.24 14:53
anunt de participare lp apa prim solcani 2024.docx
Documentele la ofertă
anunt de participare lp apa prim solcani 2024.docx
28.10.24 14:53
Data:
25 oct 2024, 11:44
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua, unde gasim f 1 desfasurata asa cum prevede ordinul 69 D.S. anexa 23 Notă: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat(publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz). Va SOLICITAM SA NE INFORMATI DIN CE CONSIDERENTE ATI EXCUS DIN D.S. acest inscris?
Răspuns (28 oct 2024, 11:09):
ok
Data:
25 oct 2024, 12:05
Subiectul întrebării:
CERINTE ABUZIVE
Întrebare:
disponibilitatea de bani lichizi pentru anul curent, pentru a demonstra capacitatea finaciară, în vederea executării obiectului cereti 3 mln. Acasta cerinta e disproportionala in raport cu principiile art. 7 din Legea 131 si Articolul 15. Atribuţiile grupului de lucru: e)asigură participarea largă a operatorilor economici la procedurile de achiziţie publică. Intelegem grijele AC dar aceste griji ar fi bine sa fie corelate la situatia reala. Licitatia se va solda cu un contract cel mai devreme la finele lunii noembrie, in decembrie se intra in perioada rece a anului, sudura conductelor din pe la -5 C nu se face, nici asfalt nu se asterne, deci se intreaba care va fi efectul cerintei in cauza? Limitarea concurentei si micsorarea numarului de participanti. Mai mult Legea 181 din 25-07-2014 finanţelor publice şi responsabilităţii bugetar-fiscale in Articolul 66(5) scrie :Se interzice încheierea de către autoritățile/instituțiile bugetare a contractelor cu efectuarea plăților anticipate (avans) pentru achiziționarea mărfurilor, serviciilor și lucrărilor, cu excepția: a) lucrărilor de construcții și reparații capitale, a căror valoare nu depășește 10 la sută din limita anuală stabilită pe obiectiv în scopul organizării proceselor tehnologice și procurării de materiale și utilaj, în cazul în care contractele de antrepriză încheiate între beneficiari și antreprenori prevăd astfel, cu confirmarea ulterioară a sumelor plătite prin volume de lucrări executate efectiv pe parcursul anului de gestiune; Dupa cum vedeti se opereaza inver cu un avans de 10%. Ar fi corect de indicat in procente fata de suma ofertei si in cuantum ce nu ar depasi 10%. Pe acest subiect au fost contestatii si ANSC a avut o abordare in sensul expus supra
Răspuns (28 oct 2024, 11:06):
ok
Data:
25 oct 2024, 15:47
Subiectul întrebării:
Termen de garanție 10 ani
Întrebare:
Va transmitem un extras din decizia ANSC pe o cauza sim8lar unde sa cerut garantia pe lucrari de 10 ani "În concluzie, Agenția reține că autoritatea contractantă nu a fost în măsură să argumenteze/probeze posibilitatea executării efective a unei garanții ce depășește 5 ani, inclusiv prin raportare la valoarea estimată a achiziției, or garanția care urmează a fi asumată de către potențialii ofertanți urmează a fi una reală și nu formală, astfel încât, rezultatul acesteia să asigure durabilitatea proiectului, însă nu pentru a exclude „companiile oneste, ce nu își asuma garanții nexecutabile” după invocă și contestatorul. " Deci pentru a evita litigiu prin contestație va cerem sa indicat termen de garanție legal, 5 ani conform Legii 721
Răspuns (28 oct 2024, 11:08):
spre modificare
Data:
28 oct 2024, 07:54
Subiectul întrebării:
Termen de garantie de 10 ani a lucrarilor.
Întrebare:
Stimata AC va rog frumos sa consultati o speta a ANSC pt a va informa cum institutia de resort abilitata cu clarificarea intrebarilor de genul a tratat/interpretat/decis un asemenea caz la o contestatie depusa de participantii la proceduri de licitaie publica la etapa la care ne aflam si noi cu Dvs,evident documentatia de atribuire a fost contestata si procedura de licitatie a fost revocata cu deciziile ulterioare .Nr. 03D-503-23 Data: 31.07.2023 privind soluționarea contestației formulate de către ...........” SRL, înregistrată la Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor cu nr. 02/532/23 la data de 03.07.2023, pe marginea procedurii de achiziție publică nr. MD-1687954914989 . va rugam sa cititi atent si sa actionati in cadrul legal,in caz contrar ne rezervam dreptul legal de a ne apara drepturile.
Răspuns (28 oct 2024, 11:08):
spre modificare
Data:
28 oct 2024, 08:13
Subiectul întrebării:
Garantia de buna executie.
Întrebare:
Stimata AC,in DS publivata de dvs sectiunea a 6-a art 98 se stipuleaza expres urmatoarele: Garanția de bună execuție a contractului, dacă părțile agreează, se constituie din: 1) rețineri succesive din plata cuvenită pentru facturile fiscale înaintate, cu efectuarea transferului sumei respective pe un cont special deschis de către operatorul economic, pus la dispoziția autorității contractante, la o bancă licențiată, agreată de ambele părți; 2) rețineri succesive directe din plata cuvenită pentru facturile fiscale înaintate; 3) transfer pe contul autorității contractante. Va rugam frumos sa ramineti in cimpul legal si sa nu modificati abuziv cerintele catre Antreprenori indicind doar o singura modalitate de plata a garantiei de buna executie. Lucrarile se vor executa etapizat si plata lor la fel,dar in acest timp Antreprenorul trebuie sa blocheze resurse financiare integrale la dvs pe cont..... Este un motiv vadit de a contesta documentatia de atribuire daca nu modoficati cerintele abuziv modificate de catre dvs.
Răspuns (28 oct 2024, 11:09):
se transferă/prezintă esalonat pe contul autorității contractante, dupa prezentarea procesului verbal de îndeplinire a unei porțiuni de lucrări. se transferă la contul autorității contracnate
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.