1
Perioada de actualizare
de la 22.10.2024 16:08
până la 02.11.2024 14:35
2
Propunerea ofertelor
de la 02.11.2024 14:35
până la 13.11.2024 10:35
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 66 700 MDL
Perioada clarificărilor: 22 oct 2024, 16:08 - 2 nov 2024, 14:35
Perioada de depunere a ofertelor: 2 nov 2024, 14:35 - 13 nov 2024, 10:35
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lotul nr. 3.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gh. Asachi 21
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
ALINA BIVOL
Telefonul de contact
076017221
Datele achizitiei
Data publicării
22 oct 2024, 14:29
Data ultimilor modificări
31 oct 2024, 14:35
Valoarea estimată (fără TVA)
66 700 MDL
Achizitii.md ID
21301197
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gh. Asachi 21
Durata contractului
21 nov 2024 14:44 - 20 dec 2024 15:11
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Scurtă cu glugă (primăvară/toamnă) CPV: 18400000-3 - Îmbrăcăminte specială şi accesorii
Cantitatea: 100.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare (1).semnat.pdf anunț de participare (1).semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
23.10.24 13:50
caietul de sarcini echipament 2024 .pdf caietul de sarcini echipament 2024 .pdf
Documentele la ofertă
-
23.10.24 14:47
documentația standard bunuri.docx
Documentele la ofertă
-
31.10.24 14:35
duae.doc
Documentele la ofertă
-
31.10.24 14:35

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SC Handitehnica

Preţul ofertei: 61 666,67 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Simcomtex

Preţul ofertei: 75 000 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări