Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21300181
1
Perioada de actualizare
de la
23.10.2024 12:26
până la 28.10.2024 11:00
până la 28.10.2024 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la
28.10.2024 11:00
până la 04.11.2024 15:00
până la 04.11.2024 15:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
800 000 MDL
Perioada clarificărilor:
23 oct 2024, 12:26 - 28 oct 2024, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor:
28 oct 2024, 11:00 - 4 nov 2024, 15:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Lucrări de reparații și renovare bloc administrativ Portul de Pasageri și Mărfuri Giurgiulești, s. Giurgiulești, rl. Cahul
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3600, MOLDOVA, Ungheni, mun.Ungheni, str.Lacului nr.1
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
23 oct 2024, 12:26
Data ultimilor modificări
23 oct 2024, 12:26
Achizitii.md ID
21300181
MTender ID
CPV
45450000-6 - Alte lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
caiet sarcini lucrari reparatie portul giurgiulesti.signed.pdf
caiet sarcini lucrari reparatie portul giurgiulesti.signed.pdf
Specificaţie tehnică
- Caiet sarcini lucrări reparație și renovare blocul administrativ Portul de Pasageri și Mărfuri Giurgiulești.
23.10.24 12:26
anunt_de_participare_plucrari reparatii giurgiulesti.signed.pdf
anunt_de_participare_plucrari reparatii giurgiulesti.signed.pdf
tenderNotice
- Anunț de participare lucrări reparații și renovare blocul administrativ Portul de Pasageri și Mărfuri Giurgiulești.
23.10.24 12:26
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK