Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21299211
1
Perioada de actualizare
de la
17.10.2024 09:51
până la 28.10.2024 09:00
până la 28.10.2024 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la
28.10.2024 09:00
până la 05.11.2024 11:00
până la 05.11.2024 11:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
4 028 180 MDL
Perioada clarificărilor:
17 oct 2024, 9:51 - 28 oct 2024, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor:
28 oct 2024, 9:00 - 5 nov 2024, 11:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Termoizolarea exterioară a pereților și renovarea acoperișului grădiniței de copii din s.Ulmu r-nul Ialoveni
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6829, MOLDOVA, Ialoveni, s.Ulmu (r-l Ialoveni), s.Ulmu
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
17 oct 2024, 9:51
Data ultimilor modificări
17 oct 2024, 16:29
Achizitii.md ID
21299211
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare.signed.pdf
anunt_de_participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anunt de participare
17.10.24 09:51
documentatie standard.signed.pdf
documentatie standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentatie standard
17.10.24 09:51
formularul nr.1.signed.pdf
formularul nr.1.signed.pdf
Documentele la ofertă
Formular nr.1
17.10.24 09:51
Data:
17 oct 2024, 16:29
Subiectul întrebării:
Licitatie
Întrebare:
Buna, ce modificari au fost facute
Răspuns (18 oct 2024, 12:24):
Buna ziua. La care modificari va referiti.
Data:
18 oct 2024, 13:45
Subiectul întrebării:
Licitatie
Întrebare:
Reiesind din anularea procedurii de licitatie anteriore și republicarea anuntului cu termenul limită la data de 5 noiembrie, am dedus că cel mai porbabil s-au operat anumite modificări. Astfel, am dori să cunoștem dacă sunt modificări față de licitația care urma să se desfășoare pe data de 30 noiembrie, și dacă da, care sunt acestea. Mulțumesc
Răspuns (18 oct 2024, 15:24):
Criteriul de atribuire, care nu s-a putut redacta
Data:
18 oct 2024, 15:16
Subiectul întrebării:
Vizita
Întrebare:
Am facut solicitare pentru vizita santier, răspuns nu am primit, să mai facem o solicitare, s-au răspundeți la prima?
Răspuns (18 oct 2024, 16:29):
Buna ziua. Vizita pe santier va avea loc la data de 23.10.2024, ora 10:00 , Primaria Ulmu. Vă rugăm respectuos solicitarile trimiteți pe poșta electronică indicată în anunț.
Data:
18 oct 2024, 19:06
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
Stimata autoritate contractanta rugam sa nu limitați Operatorii economici sa participe la aceasta licitatie totuși ati depus acest concurs pe platforma publica!!
Rugam sa clarificati cerinta pe care ati solicitato,
Vizita la șantier solicitările sa trimiteți pe posta electronica asta cum care este motivul de ce trebuie sa transmitem solicitările ce scop urmăriți?
Evidenta participanților care urmează sa depuie oferta la licitatia data??
Rugam transparenta maxima totuși sunteti persoane responsabili de bani publici!
Nu favorizați pe nimeni fiti corecti fata de toată lumea dacă doriți sa faceți economie de niște bănuți sa primiți oferte de preț cu preturi reale la ziua de azi dar nu spalatura de bani oficiala!!!
Suntem toți oameni pina urma!
Rugam clarificare acestei cerinte abuzive!!!
Răspuns (21 oct 2024, 12:00):
Bună ziua. Stimați Operatori economici, am solicitat conform răspunsului de la intrebarea de mai sus să se trimită solicitarea pe poșta indicată în anunț deoarece posta de pe platformă este a unei persoane care nu mai face parte din grupul de achiziții. Referitor la ”motivul de ce trebuie sa transmitem solicitările ce scop urmăriți?” - nu urmărim nici un scop. Vizita la șantier și familiarizarea cu proiectul de execuție în perioada clarificărilor este un criteriu privind eligibilitatea operatorilor economici. Din lipsa de timp a primarului, care are mai multe proiecte și sarcini s-a convenit ca vizita să fie într-o singură zi pentru a face cunostință cu proiectul tehnic și vizita pe șantier. Certificatul de vizită îl pute-ți obține și în ziua vizitei. Vă așteptăm cu drag să participați.
Data:
24 oct 2024, 09:56
Subiectul întrebării:
Vizita
Întrebare:
Am facut solicitare pentru vizita santier pe posta din anunt, răspuns nu am primit!
Răspuns (24 oct 2024, 18:46):
Buna seara. Vizita va avea loc pe data de 25.10.2024, ora 10.00.
Data:
25 oct 2024, 15:53
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
In devizul 2-1-1 ,pozitia nr. 29 ,53 -lipseste norma la cornier.
In devizul 2-1-2 ,pozitia nr. 26 ,42 -lipseste norma la cornier.
In devizul 2-1-3,pozitia nr. 30 ,46 -lipseste norma la cornier.
In devizul 2-1-4,pozitia nr. 38 -lipseste norma la cornier, pozitia 9- CK 26B -balustrada de protectie -B2 , in resurse balustrada BI-1 , din ce material este balustrada. Pozitia 21 in descriere marca mortar M 150 -T, dar in resurse mortar marca M-100 ,cum este corect .
In devizul 2-1-5,pozitia nr. 31 ,47 -lipseste norma la cornier.
Multumesc .
Răspuns (28 oct 2024, 08:47):
Consumul de resurse la cornier il gasiti in formularul nr.1: deviz nr.2.1.1-poz.45, deviz nr.2.1.2-poz.34, deviz nr.2.1.3- poz.38, deviz nr.2.1.4-poz.30, deviz nr.2.1.5-poz.39. Balustrada de protectie B1si B2 se confectioneaze din metal. Deviz nr.2.1.4 poz.21 la stratul suport de protective se foloseste mortar-ciment M100.
Data:
27 oct 2024, 10:23
Subiectul întrebării:
Vizita
Întrebare:
Solicităm excluderea cerinței de vizitare obligatorie a obiectului cu ulterioara prezentare a procesului verbal în cadrul procedurii. Prin prisma Art. 18 LP 131/2015, Autoritatea contractantă este limitată în aplicarea criteriilor de calificare și selecție iar solicitarea Procesului-verbal al vizitei la obiect depășește cadrul legal existent. Considerăm că astfel de solicitare contravine principiilor de reglementare a relaţiilor privind achiziţiile publice prevăzute de Art.7, lit. c) -asigurarea concurenţei şi combaterea practicilor anticoncurențiale în domeniul achiziţiilor publice- și limitează accesul operatorilor economici la procedura de achiziție, care din motive obiective nu au posibilitatea să se deplaseze sau să se prezinte la obiect pentru a obține acest proces-verbal. Vă mulțumim pentru înțelegere. Plus la aceasta și se exclude evidenta OE care urmează sa participe!!!
Răspuns (28 oct 2024, 08:57):
Conform pct. 14 din Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări prevede că autoritatea contractantă are obligația de a asigura accesul ofertantului/ofertanților să viziteze amplasamentul lucrării de construcție sau obiectul supus proiectării în scopul elaborării ofertei pentru participare la procedura de atribuire a contractului de achiziție publică de lucrări sau procedura de atribuire a contractului de achiziție publică de servicii de proiectare și de lucrări. Autoritatea contractantă este obligată de a-și exercita atribuția de a oferi o asemenea posibilitate agentului economic. Urmează de menționat faptul că pornind de la menirea vizitei obiectului care ar permite ofertanților elaborarea unei oferte în deplină cunoștință de cauză, cu privire la împrejurările de fapt (la teren) a obiectului, aceasta conditie nu Este excesiva, ci corespunde și bunelor practici international. Asa dar vizita în teren se încadreaza în normativele legii 131/2015.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK