1
Perioada de actualizare
de la 16.10.2024 15:25
până la 26.10.2024 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.10.2024 16:00
până la 30.10.2024 16:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 60 330 MDL
Perioada clarificărilor: 16 oct 2024, 15:25 - 26 oct 2024, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 oct 2024, 16:00 - 30 oct 2024, 16:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de elaborare a documentației de proiect și deviz a lucrărilor de reparație a sălii de sport din cadrul al Inspectoratului național de securitate publică din str. Doina 102, mun. Chișinău nr. cadastral 0100405.174.05.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tiraspol 11/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mariana Ciobanu
Telefonul de contact
022868262
Datele achizitiei
Data publicării
16 oct 2024, 15:10
Data ultimilor modificări
16 oct 2024, 15:25
Valoarea estimată (fără TVA)
60 330 MDL
Achizitii.md ID
21298980
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tiraspol 11/1
Durata contractului
11 nov 2024 15:18 - 30 dec 2024 15:24
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de elaborare a documentației de proiect și deviz a lucrărilor de reparație a sălii de sport din cadrul al Inspectoratului național de securitate publică din str. Doina 102, mun. Chișinău nr. cadastral 0100405.174.05. CPV: 71220000-6 - Servicii de proiectare arhitecturală
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
Documentul Unic de Achiziții European
16.10.24 15:25
caiet de sarcini lot.2.pdf caiet de sarcini lot.2.pdf
Specificaţie tehnică
caiet de sarcini lot.2
16.10.24 15:25
caiet de sarcini lot.4.pdf caiet de sarcini lot.4.pdf
Specificaţie tehnică
caiet de sarcini lot.4
16.10.24 15:25
caiet de sarcini lot.1.pdf caiet de sarcini lot.1.pdf
Specificaţie tehnică
caiet de sarcini lot.1
16.10.24 15:25
anunț participare.docx
tenderNotice
Anun de participare
16.10.24 15:25
caiet de sarcini lot.3.pdf caiet de sarcini lot.3.pdf
Specificaţie tehnică
caiet de sarcini lot.3
16.10.24 15:25
ds_lucrari (7).docx
Documentele la ofertă
Documentația Standard pentru achiziții publice de lucrări
16.10.24 15:25
Documentele lotului
caiet de sarcini lot.4.pdf
caiet de sarcini
16.10.24 15:25

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Lunicon Proiect

Preţul ofertei: 55 000 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări