Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
15.10.2024 15:00
până la 25.10.2024 00:00
până la 25.10.2024 00:00
2
Propunerea ofertelor
de la
25.10.2024 00:00
până la 29.10.2024 10:00
până la 29.10.2024 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
1 000 000 MDL
Perioada clarificărilor:
15 oct 2024, 15:00 - 25 oct 2024, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor:
25 oct 2024, 0:00 - 29 oct 2024, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Procurarea autobuzului școlar pentru acoperirea necesităților apăruțe la nivelul UAT.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-4300, MOLDOVA, Căuşeni, or.Căuşeni, str.M.Eminescu 31
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
15 oct 2024, 15:00
Data ultimilor modificări
17 oct 2024, 9:47
Achizitii.md ID
21296261
MTender ID
CPV
34100000-8 - Autovehicule
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
5 2024 3 caiet de sarcini - autobuz scolar.semnat.pdf
5 2024 3 caiet de sarcini - autobuz scolar.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
15.10.24 15:00
4 2024 2 anunt de participare autobuz scolar dectst causeni.semnat.pdf
4 2024 2 anunt de participare autobuz scolar dectst causeni.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
15.10.24 15:00
Data:
17 oct 2024, 09:47
Subiectul întrebării:
parametrii tehnici
Întrebare:
Buna ziua.
Pentru a mari concurenta si cantitatea participantilor la procedura data va rugam sa schimbati norma de imisie de la "minim EURO 6.2" macar la minim EURO5
Răspuns (17 oct 2024, 16:33):
Grupul de lucru a instituției pe care o reprezentăm a decis că suma care urmează a fi achitată pentru acest automobil este o sumă destul de mare, și de aceea solicităm să corespundă ultimelor caracteristici care sunt în vigoare la nivel european.
PS Standardul Euro 6.2 se aplică începând cu septembrie 2017 pentru tipurile de vehicule noi și intră în vigoare pentru toate tipurile de automobile în septembrie 2018.
Data:
17 oct 2024, 11:35
Subiectul întrebării:
parametri tehnici
Întrebare:
Stimați Daac-Hermes SRL, intervenim cu mesaj către solicitarea de mai sus. Ajunge să manipulați și să duceți în eroare autoritățile contractante cu EURO 5 și EURO 6. Aveți caietul de sarcini cu solicitate de EURO 6 fiti buni să aduceti marca solicitata. Cunosc foarte bine toti de fabrica din Istanbul care fabrica Ford pentru tarile de categoria a 3 și care sunt pentru UE sunt total autobuze diferite cat la calitate si cat la pret. Cunoastem foarte bine motoarele 2,2 litri care stau defectate prin toata tara si multe altele.
Răspuns (17 oct 2024, 16:34):
Stimate operator econoic, vă rugăm să găsiți alte căi de reglare de conturi fără a implica pagina direcției educație în acest atac.
Vă mulțumim pentru receptivitate.
Data:
17 oct 2024, 14:29
Subiectul întrebării:
Cerere de modificare a caietului de sarcini pentru majorarea concurenței
Întrebare:
În urma analizei caietului de sarcini pentru Procurarea autobuzului școlar pentru acoperirea necesităților apăruțe la nivelul UAT, considerăm că o serie de modificări ar putea facilita o competiție mai mare între furnizori și, astfel, ar putea conduce la obținerea unor oferte mai avantajoase.
1. Cerem modificarea cerintei la norme de emisii la Euro 5 - Modificarea acestor cerințe tehnice ar putea permite o diversificare a produselor oferite de către furnizori, crescând numărul acestora și stimulând competiția
2. Excluderea punctului Cameră 360 grade - Există soluții mai simple și mai eficiente din punct de vedere al costurilor, care pot atinge aceleași rezultate fără a necesita echipamente speciale
3. a exculde cerinta rafturi deasupra capului căptușit complet - Rafturile căptușite pot reprezenta un risc în cazul unor manevre bruște sau accidente. Dacă un obiect de pe raft cade, poate provoca răni copii transportati
4. a exclude Pilot automat autoadaptiv - rutele urbane unde vor fi expluatate autobusele au o infrastructură care nu este optimizată pentru vehicule autonome, ceea ce poate limita eficiența și siguranța sistemului (si acest sistem nu va fi folosit nuci o data). In anumite situații, șoferii umani pot reacționa mai bine la condițiile de trafic și la comportamentul imprevizibil al altor participanți la trafic decât un sistem automat
Se creează impresia că caietul de sarcini a fost copiat de la un model specific de autobuz, ceea ce nu este corect
Răspuns (17 oct 2024, 16:34):
Nu ar fi corect dacă ne-om conforma la toate cerintele operatorilor economici care au interes de a-și realiza marfa de care dispun.
Deci vă rugăm să vă conformați cerințelor și să lăsăm aberațiile.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK