Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21295682
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
1 731 887,50 MDL
Perioada clarificărilor:
14 oct 2024, 15:32 - 19 oct 2024, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor:
19 oct 2024, 14:00 - 22 oct 2024, 14:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Sistem de canalizare si statie de epurare a unor obiective social culturale in com. Pepeni, r-l Singerei.
Informația despre anulare
Motivul anulării
Suma eronată.
Data anulării
16 oct 2024, 9:27
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
6234, MOLDOVA, Sîngerei, s.Pepeni, Pepeni
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cernei Oleg
Telefonul de contact
0-262-42-097,067550023.
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
14 oct 2024, 15:32
Data ultimilor modificări
16 oct 2024, 9:28
Achizitii.md ID
21295682
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
15 oct 2024, 09:21
Subiectul întrebării:
Termen de actualizare+depunere
Întrebare:
Buna ziua. Va rugam respectuos si insistent sa prelungiti perioadele de actualizare, dar si de depunere a ofertelor, deoarece sunt exagerat de scurte, luind in consideratie si zilele de week-end. Pentru a face o oferta corecta tehnico-economic, este necesar de mai mult timp. Va multumesc anticipat!
Data:
15 oct 2024, 09:24
Subiectul întrebării:
Proiect
Întrebare:
Rugam sa publicati proiectul de executie
Data:
15 oct 2024, 09:25
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini forma desfasurata
Întrebare:
Rugam sa publicati caiet de sarcini forma desfasurata, cu prezentarea resurselor si normelor acestora. Formular F1 desfasurat sau F5
Data:
15 oct 2024, 10:59
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Buna ziua. In anuntul de participare dvs indicati valabilitatea contractului pina la 31.12.2024. Acest termen nu este real. Pina se va petrece licitatia, pina alegeti cistigatorul, apoi 6 zile daca nimeni nu scrie contestatie, pina semnati contractul cu cistigatorul, pina inregistrati la Trezorerie, pina se iau toate actele necesare pentru inceputul lucrarilor, pina se apuca cistigatotul de lucrari, apoi intram in iarna si timpul nu e 100 % favorabil de lucrat zi de zi, etc. Va rugam sa modificati termenul de valabilitate a contractului pe un termen real si corect pentru ambele parti ale viitorului contract.
Data:
15 oct 2024, 11:00
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Care este termenul de garantie a lucrarilor?
Data:
15 oct 2024, 11:01
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Care este termenul de valabilitate a ofertelor?
Data:
15 oct 2024, 11:01
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Garantie bancara nu este nevoie?
Data:
15 oct 2024, 11:02
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Garantie de buna executie nu este nevoie?
Data:
15 oct 2024, 13:30
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Nu ati publicat caietul de sarcini corect. Nu sunt volumele indicate, este doar valoarea de deviz pentru fiecare pozitie, informatie de care nu avem nevoie. Incarcati va rog forma corecta a caietului de sarcini cu volumele incluse
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK