Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
11.10.2024 09:22
până la 16.10.2024 10:00
până la 16.10.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la
16.10.2024 10:00
până la 22.10.2024 10:00
până la 22.10.2024 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
159 700 MDL
Perioada clarificărilor:
11 oct 2024, 9:22 - 16 oct 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
16 oct 2024, 10:00 - 22 oct 2024, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Echipament și accesorii pentru computer
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
11 oct 2024, 9:22
Data ultimilor modificări
15 oct 2024, 15:36
Achizitii.md ID
21293218
MTender ID
CPV
71700000-5 - Servicii de monitorizare şi de control
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
Imprimante laser
Data:
15 oct 2024, 15:36
Subiectul întrebării:
Cartuse
Întrebare:
Buna ziua!
Va rugam sa excludeti din loturile: Lot 2.1 Imprimantă laser si 2.2 Imprimantă multifuncțională tip laser, Cartridge 725 si Cartridge 737, aceasta specificatie favorizeaza un brand anume.
Răspuns (16 oct 2024, 09:27):
Buna ziua! În conformitate cu prevederile HG nr. 544/2019, caietul de sarcini la această procedură de achiziție a fost coordonat și aprobat de Agenția de Guvernare Electronică care a avizat pozitiv documentația de atribuire. Vă mulțumim.
Data:
15 oct 2024, 17:56
Subiectul întrebării:
perioada de livrare
Întrebare:
Buna ziua, rugam modificarea termenului de livrare de la 10 la 25 zile din data comenzii. Multumesc!
Răspuns (16 oct 2024, 09:28):
Buna ziua. În legătură cu faptul că contractul va fi semnat în luna noiembrie și se apropie de sfârșit anul, rugăm să vă conformați cerințelor autorității contractante. Mulțumim.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK