1
Perioada de actualizare
de la 10.10.2024 15:03
până la 20.10.2024 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 20.10.2024 15:00
până la 31.10.2024 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 2 517 300 MDL
Perioada clarificărilor: 10 oct 2024, 15:03 - 20 oct 2024, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 oct 2024, 15:00 - 31 oct 2024, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrările de reparație la nivelul II vor fi executate la Palatul de Cultură „Ion Furnică” din satul Manta, în cadrul Programului Național „Satul European, ediția II,a. 2024 și a proiectului „Lucrări de reparație capitală, dotare și echipare a Palatului de Cultură ” codul proiectului CH24 598 SF-2, cu finantare de la bugetul de stat.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3925, MOLDOVA, Cahul, s.Manta, s. Manta
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Hincu Violeta
Telefonul de contact
079322445
Datele achizitiei
Data publicării
10 oct 2024, 14:49
Data ultimilor modificări
10 oct 2024, 15:03
Valoarea estimată (fără TVA)
2 517 300 MDL
Achizitii.md ID
21292718
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3925, MOLDOVA, Cahul, s.Manta, s. Manta
Durata contractului
10 nov 2024 15:00 - 29 dec 2025 15:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrările de reparație la nivelul II vor fi executate la Palatul de Cultură „Ion Furnică” din satul Manta, în cadrul Programului Național „Satul European, ediția II,a. 2024 și a proiectului „Lucrări de reparație capitală, dotare și echipare a Palatului de Cultură ” codul proiectului CH24 598 SF-2, cu finantare de la bugetul de stat. CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standart.pdf documentatia standart.pdf
Documentele la ofertă
-
10.10.24 15:03
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
10.10.24 15:03
duae.pdf duae.pdf
Documentele la ofertă
-
10.10.24 15:03
forma 1- caietul de sarcini.pdf forma 1- caietul de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
-
10.10.24 15:03
Documentele lotului
anunt de participare.pdf
-
10.10.24 15:03
duae.pdf
-
10.10.24 15:03
documentatia standart.pdf
-
10.10.24 15:03

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

FIRMA ”PRIMA-FICHIR” SRL

Preţul ofertei: 2 406 787,09 MDL
Statut: Învingător
Motivul: oferta conforma
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări