1
Perioada de actualizare
de la 10.10.2024 14:37
până la 20.10.2024 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la 20.10.2024 13:00
până la 31.10.2024 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 2 428 592,29 MDL
Perioada clarificărilor: 10 oct 2024, 14:37 - 20 oct 2024, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 oct 2024, 13:00 - 31 oct 2024, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație capitală a străzilor cuprinse între str. Livadarilor și str. Schinoasa Deal din or. Codru
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), str.Costiujeni, 8
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Țurcan Natalia
Telefonul de contact
022793932
Datele achizitiei
Data publicării
10 oct 2024, 14:32
Data ultimilor modificări
15 oct 2024, 10:39
Valoarea estimată (fără TVA)
2 428 592,29 MDL
Achizitii.md ID
21292679
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), str.Costiujeni, 8
Durata contractului
11 nov 2024 14:36 - 31 dec 2024 14:36
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație capitală a străzilor cuprinse între str. Livadarilor și str. Schinoasa Deal din or. Codru CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anuntul de participare.pdf anuntul de participare.pdf
Documentele la ofertă
Anuntul de participare
10.10.24 14:37
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
10.10.24 14:37
documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
Doc.Standard
10.10.24 14:37
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE
10.10.24 14:37

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Trans Invest Group

Preţul ofertei: 2 064 507,04 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform deciziei grupului de lucru
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

CityCons Group

Preţul ofertei: 2 064 559,65 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

SC LUXGAZ SRL

Preţul ofertei: 2 135 641,18 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări