Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 583 333,46 MDL
Perioada clarificărilor: 10 oct 2024, 14:55 - 21 oct 2024, 14:18
Perioada de depunere a ofertelor: 21 oct 2024, 14:18 - 24 oct 2024, 15:18

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Renovarea (reparatia) unui sector de drum str.Vasile Lupu
sat.Varatic L=274.3 m. x3.50 m.latime

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD7731, MOLDOVA, Ialoveni, s.Văratic (r-l Ialoveni), satul Varatic raionul Ialoveni
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Oxana Andrian-Nogailic
Telefonul de contact
060295595
Datele achizitiei
Data publicării
10 oct 2024, 14:55
Data ultimilor modificări
24 oct 2024, 15:18
Achizitii.md ID
21292562
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Data:
10 oct 2024, 16:21
Subiectul întrebării:
garantie
Întrebare:
perioada de garantie care este ?
Răspuns (11 oct 2024, 09:38):
5 ani
Data:
15 oct 2024, 10:54
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
Buna ziua, 1.Concretizati marca betonului . 2. Garantia de buna executie va fi sub forma de garantie bancara(transfer bancar) sau retineri succesive din facturi fiscale??? Multumesc anticipat!
Răspuns (15 oct 2024, 14:18):
Buna ziua!1.C20/25. 2.Doar scrisoare de garantie bancara.
Data:
16 oct 2024, 10:48
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
Buna ziua, Concretizati Garantia de buna executie va fi sub forma de garantie bancara(transfer bancar) sau retineri succesive din facturi fiscale??? Multumesc anticipat!
Răspuns (17 oct 2024, 16:31):
Garanția de bună execuție a contractului, dacă părțile agreează, se constituie din: 1) rețineri succesive din plata cuvenită pentru facturile fiscale înaintate, cu efectuarea transferului sumei respective pe un cont special deschis de către operatorul economic, pus la dispoziția autorității contractante, la o bancă licențiată, agreată de ambele părți; 2) rețineri succesive directe din plata cuvenită pentru facturile fiscale înaintate; 3) transfer pe contul autorității contractante.
Data:
16 oct 2024, 12:24
Subiectul întrebării:
Caiet sarcini desfasurat
Întrebare:
Solicit atasarea caietului de sarcini desfasurat cu norme si resurse. Multumesc anticipat
Răspuns (18 oct 2024, 11:24):
Documentul va fi atasat in scurt timp.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.