Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21291778
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
1 600 000 MDL
Perioada clarificărilor:
9 oct 2024, 15:54 - 19 oct 2024, 9:30
Perioada de depunere a ofertelor:
19 oct 2024, 9:30 - 29 oct 2024, 9:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Servicii de organizare a evenimentului
„Cool Party – Ziua Națională a Tineretului”,
din 17 noiembrie 2024
Informația despre anulare
Motivul anulării
Autoritatea contractantă a decis să anuleze procedura nr. 21291778 din motiv că operatorul economic desemnat cîștigător a decis să își retragă oferta la data de 12.11.2024, iar ceilalți 2 operatori economici rămași, nu întrunesc criteriile solicitate conform caietului de sarcini.
Data anulării
19 nov 2024, 15:31
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mitropolit Dosoftei, 99
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
9 oct 2024, 15:54
Data ultimilor modificări
19 nov 2024, 15:31
Achizitii.md ID
21291778
MTender ID
CPV
79900000-3 - Diverse servicii comerciale şi servicii conexe
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
10 oct 2024, 12:56
Subiectul întrebării:
Clarificări
Întrebare:
Avem disponibil un reference sau un stil în care ați dori să fie Zona Foto instagramabilă? Să putem face un calcul mai apropiat pentru buget.
2. Biletele se vor vinde sau va fi acces liber pe bilete? Doriți biletele să fie cu perforație pe lateral?
3. Bannerele preconizate pentru plasarea în stații publice, vor fi stații și în afara orașului Chișinău? Este deja o autorizare? Dacă da, vă rog să reveniți cu informația pentru un calcul de transport.
Răspuns (11 oct 2024, 10:49):
Bună ziua!
Se dorește să fie o zonă foto atractivă, în volum, cu dimensiunile de 4x3m, în stilul și spiritul evenimentului, raportat la publicul țintă. 2. Biletele vor fi distribuite de către autoritatea contractantă. Ofertantul este responsabil doar de printarea și livrarea acestora. 3. Bannerele pentru stații vor fi plasate de către autoritatea contractantă. Ofertantul este responsabil doar de printarea și livrarea acestora.
Data:
10 oct 2024, 14:41
Subiectul întrebării:
Clarificări
Întrebare:
Având în vedere fluxul mare de oameni, 10 persoane pentru securitate sunt insuficiente. O variantă mai optimă ar fi să avem 20 de persoane bugetate.
Răspuns (15 oct 2024, 10:28):
Cerințele sunt indicate în anunțul de participare și modificări nu vor fi.
Data:
15 oct 2024, 13:31
Subiectul întrebării:
Promovare
Întrebare:
1. Câte postări doriți să promovați? Toate 20 sau doar unele specifice?
2. Câte imagini aveți în vedere pentru promovare în Google Ads?
3. Videoclipul va fi promovat doar pe rețelele sociale sau și pe YouTube?
Răspuns (15 oct 2024, 14:39):
Bună ziua! 1. Toate 20 postări vor fi promovate. 2. Pentru GoogleAdds vom promova vizualul evenimentului, adaptat la toate dimensiunile necesare pentru google. 3. Spotul video va fi promovat pe rețele sociale și YouTube.
Data:
16 oct 2024, 22:14
Subiectul întrebării:
Coloană Video
Întrebare:
Care este cantitatea necesară per fiecare element necesar în coloana video - burtiere animate, cartoane animate etc.?
Răspuns (18 oct 2024, 15:40):
Se solicită o estimare medie conform experienței Dumneavoastră și specificului evenimentului.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK