1
Perioada de actualizare
de la 09.10.2024 18:34
până la 19.10.2024 08:15
2
Propunerea ofertelor
de la 19.10.2024 08:15
până la 26.10.2024 08:15
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 830 297,50 MDL
Perioada clarificărilor: 9 oct 2024, 18:34 - 19 oct 2024, 8:15
Perioada de depunere a ofertelor: 19 oct 2024, 8:15 - 26 oct 2024, 8:15
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

lucrări de reconstrucție și amenajare a clădirii și terenului pentru muzeu, un singur lot
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2000, MOLDOVA, Teleneşti, locality, s. Ciulucani, Raionul Teleneșt
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Corman Larisa
Telefonul de contact
+37325854236
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
15 oct 2024, 8:24
Valoarea estimată (fără TVA)
830 297,50 MDL
Achizitii.md ID
21291046
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2000, MOLDOVA, Teleneşti, s.Ciulucani, s. Ciulucani
Durata contractului
15 nov 2024 02:00 - 30 apr 2025 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări publice de renovare și amenajare a muzeului s. Ciulucani CPV: 45210000-2 - Lucrări de construcţii de clădiri
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
ds_lucrari.signed
Documentele la ofertă
documentație standard
9.10.24 18:34
duae_ro_.signed
Criterii de eligibilitate
DUAE
9.10.24 18:34
anunt_de_participare 2.signed
tenderNotice
anunt de participare
9.10.24 18:34

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Aflux-Prim

Preţul ofertei: 809 323,44 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde criteriilor de calificare si cerințelor solicitate
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

CARNALS GRUP

Preţul ofertei: 819 855,88 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări