1
Perioada de actualizare
de la 08.10.2024 09:01
până la 16.10.2024 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la 16.10.2024 13:00
până la 23.10.2024 13:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 381 300 MDL
Perioada clarificărilor: 8 oct 2024, 9:01 - 16 oct 2024, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 oct 2024, 13:00 - 23 oct 2024, 13:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Капитальный ремонт отопительной системы корпус №2 и пищеблока теоретического лицея им. Б.Янакогло с. Копчак
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
6118, МОЛДОВА, АТО Гагаузия, с.Копчак (АТО Гагаузия), str.Rodaca 26
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Hadjioglo Olga
Telefonul de contact
029450543
Datele achizitiei
Data publicării
8 oct 2024, 8:46
Data ultimilor modificări
14 oct 2024, 10:42
Valoarea estimată (fără TVA)
381 300 MDL
Achizitii.md ID
21289900
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
6118, МОЛДОВА, АТО Гагаузия, с.Копчак (АТО Гагаузия), str.Rodaca 26
Durata contractului
25 oct 2024 10:41 - 31 dec 2024 10:41
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Капитальный ремонт отопительной системы корпус №2 и пищеблока теоретического лицея им. Б.Янакогло с. Копчак CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: шт.
Documentele procedurii de achiziție
18.240254 incalzire f1.pdf 18.240254 incalzire f1.pdf
Specificaţie tehnică
Forma 1
14.10.24 10:32

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

"Mester-Ghimisli"

Preţul ofertei: 252 786,54 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este anormal de scăzută
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

ALARCON GROUP

Preţul ofertei: 277 022,35 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul nu corespunde capacității tehnice şi/sau profesionale
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

SRL SUD-TERRA

Preţul ofertei: 320 375,37 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Соответвествие по всем требованиям в рамках тендера.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

SC LUXGAZ SRL

Preţul ofertei: 379 644,58 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Капитальный ремонт отопительной системы корпус №2 и пищеблока теоретического лицея им. Б.Янакогло с. Копчак
Data:
9 oct 2024, 08:34
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
Pe platforma este Încărcat doar "Anuntul de participare " lipseste caietul de sarcini. Solicitam se publicati Caietul de sarcini.
Răspuns (14 oct 2024, 10:43):
загрузили forma1
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări