1
Perioada de actualizare
de la 04.10.2024 16:22
până la 18.10.2024 11:58
2
Propunerea ofertelor
de la 18.10.2024 11:58
până la 31.10.2024 11:58
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 15 000 MDL
Perioada clarificărilor: 4 oct 2024, 16:22 - 18 oct 2024, 11:58
Perioada de depunere a ofertelor: 18 oct 2024, 11:58 - 31 oct 2024, 11:58
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

8. Ventilator "Savina 300"
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
4 oct 2024, 16:17
Data ultimilor modificări
16 oct 2024, 11:58
Valoarea estimată (fără TVA)
15 000 MDL
Achizitii.md ID
21288506
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Durata contractului
31 oct 2024 02:00 - 31 dec 2024 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
8.1. Micro filtru: p/u purificarea aerului ce merge către pacient, compatibil cu Ventilatorul Savina 300, ce merge către pacient să fie filtrat bine, compatibil cu Ventilatorul Savina 300 CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 10.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
6.doc. standard 21288506.docx
Documentele la ofertă
-
4.10.24 16:22
8.declaratie (new 24.11.20).doc
Documentele la ofertă
-
4.10.24 16:22
7.duae.doc
Documentele la ofertă
-
4.10.24 16:22

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ECHIPAMED-PLUS

Preţul ofertei: 14 600 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări