1
Perioada de actualizare
de la 04.10.2024 16:06
până la 14.10.2024 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 14.10.2024 16:00
până la 21.10.2024 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 1 180 000 MDL
Perioada clarificărilor: 4 oct 2024, 16:06 - 14 oct 2024, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 14 oct 2024, 16:00 - 21 oct 2024, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Elaborarea unui Sistem Informațional Automatizat de Evidență și Management al Resurselor Umane din Autoritățile Publice (Specificarea tehnică deplină solicitată de către autoritatea contractantă este prevăzută în caietului de sarcini anexat.)
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2033, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piata Marii Adunari Nationale, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Alina Lisii
Telefonul de contact
0(22)250326
Datele achizitiei
Data publicării
4 oct 2024, 15:01
Data ultimilor modificări
9 oct 2024, 16:48
Valoarea estimată (fără TVA)
1 180 000 MDL
Achizitii.md ID
21288421
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2033, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piata Marii Adunari Nationale, 1
Durata contractului
23 oct 2024 16:06 - 31 dec 2024 16:06
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Elaborarea unui Sistem Informațional Automatizat de Evidență și Management al Resurselor Umane din Autoritățile Publice CPV: 48600000-4 - Pachete software pentru baze de date şi operare
Cantitatea: 1145.0
Unități de măsură: Ora
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Indrivo

Preţul ofertei: 1 049 965 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

"Retele Terestre" SRL

Preţul ofertei: 1 096 910 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

DAS SOFT PLUS S.R.L.

Preţul ofertei: 1 100 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

Rodac Info

Preţul ofertei: 1 184 559,75 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Elaborarea unui Sistem Informațional Automatizat de Evidență și Management al Resurselor Umane din Autoritățile Publice
Data:
10 oct 2024, 11:41
Subiectul întrebării:
Cerinte functionale
Întrebare:
In cerinte functionale sunte descrise doar procesele legate de mamagemtul Concediilor. Sistemele informationale din acest domeniu includ un spectru functional cu mult mai larg. Confirmati va rog aceasta limitare a cerintelor functionale incluse in achizitia data.
Răspuns (10 oct 2024, 13:52):
Achizitia data este doar pe spectrul concediilor, nu tot domeniul HR.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări