1
Perioada de actualizare
de la 01.10.2024 16:27
până la 11.10.2024 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 11.10.2024 17:00
până la 06.11.2024 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 77 634 MDL
Perioada clarificărilor: 1 oct 2024, 16:27 - 11 oct 2024, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 11 oct 2024, 17:00 - 6 nov 2024, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Лот 9 - Хлеб
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6101, МОЛДОВА, АТО Гагаузия, мун.Чадыр-Лунга, mun. Ceadir-Lunga, str. Lenin, 91
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Efremova Snejana
Telefonul de contact
029120400
Datele achizitiei
Data publicării
1 oct 2024, 16:20
Data ultimilor modificări
1 oct 2024, 16:27
Valoarea estimată (fără TVA)
77 634 MDL
Achizitii.md ID
21286266
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-6101, МОЛДОВА, АТО Гагаузия, мун.Чадыр-Лунга, mun. Ceadir-Lunga, str. Lenin, 91
Durata contractului
1 ian 2025 02:00 - 31 iul 2025 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Хлеб пшеничный, белый , нарезной и упакованный, 0,450 кг., высший сорт CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 11400.0
Unități de măsură: шт.
Documentele procedurii de achiziție
4 declaratie identității beneficiarilor efectivi.doc
Documentele la ofertă
-
1.10.24 16:27
2 documentaţia standard (bunuri și servicii).docx
Documentele la ofertă
-
1.10.24 16:27
3 duae.doc
Documentele la ofertă
-
1.10.24 16:27
1 anunț de participare.pdf 1 anunț de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
1.10.24 16:27

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

AO IUGINTERTRANS

Preţul ofertei: 62 244 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări