1
Perioada de actualizare
de la 30.09.2024 17:08
până la 14.10.2024 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 14.10.2024 16:00
până la 06.11.2024 16:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 7 600 000 MDL
Perioada clarificărilor: 30 sept 2024, 17:08 - 14 oct 2024, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 14 oct 2024, 16:00 - 6 nov 2024, 16:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Achiziționarea de lucrări de reparație a unor sectoare de drum din str.Alexandru Donici or.Durlești
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2003, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Durleşti, str. Alexandru cel Bun 5.
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Eleonora Saran
Telefonul de contact
022584478
Datele achizitiei
Data publicării
30 sept 2024, 17:05
Data ultimilor modificări
30 sept 2024, 17:08
Valoarea estimată (fără TVA)
7 600 000 MDL
Achizitii.md ID
21285751
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2003, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Durleşti, str. Alexandru cel Bun 5.
Durata contractului
12 nov 2024 02:00 - 31 dec 2025 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achiziționarea de lucrări de reparație a unor sectoare de drum din str.Alexandru Donici or.Durlești CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Kilometru patrat
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini donici.signed.pdf caiet de sarcini donici.signed.pdf
Documentele la ofertă
-CAIET DE SARCINI
30.09.24 17:08
duae.signed.signed.pdf duae.signed.signed.pdf
Documentele la ofertă
-duae
30.09.24 17:08
ds_lucrari.signed.pdf ds_lucrari.signed.pdf
Documentele la ofertă
-documentatia standart
30.09.24 17:08

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

PULTUSK INVEST

Preţul ofertei: 5 500 123,20 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Nouconst

Preţul ofertei: 6 137 326,01 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Vastavit SRL

Preţul ofertei: 6 194 000,06 MDL
Statut: în aşteptare
4
Denumirea participantului:

Drumconstruct

Preţul ofertei: 6 253 048,45 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări