1
Perioada de actualizare
de la 27.09.2024 16:29
până la 01.10.2024 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 01.10.2024 15:00
până la 07.10.2024 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 30 000 MDL
Perioada clarificărilor: 27 sept 2024, 16:29 - 1 oct 2024, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 1 oct 2024, 15:00 - 7 oct 2024, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

1. Calendare de perete personalizate 2025
2. Calendare de birou personalizate 2025
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vadim Ursu
Telefonul de contact
022188688
Datele achizitiei
Data publicării
27 sept 2024, 16:22
Data ultimilor modificări
30 sept 2024, 10:38
Valoarea estimată (fără TVA)
30 000 MDL
Achizitii.md ID
21284988
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Durata contractului
11 oct 2024 16:27 - 30 dec 2024 16:27
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Calendare personalizate 2025 CPV: 22120000-7 - Publicaţii
Cantitatea: 600.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Print Caro

Preţul ofertei: 17 600 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Prin prezenta, Agenția de Stat pentru Proprietatea Intelectuală (AGEPI) Vă mulțumește pentru participarea la concursul de valoare mică privind achiziționarea Publicațiilor tipografice, Calendare personalizate 2025, Cod CPV 22120000-7, conform necesităților AGEPI pentru anul 2024. Până la termenul limită – data 07.10.2024, ora 11:00 au depus oferte 6 (șase) ofertanți: 1) „PRINT CARO” SRL cu propunerea financiară în sumă de 17600,00 de lei fără TVA. 2) „NOTOGRAF PRIM” SRL cu propunerea financiară în sumă de 19000,00 de lei fără TVA. 3) „BASTER-MEDIA" SRL cu propunerea financiară în sumă de 24500,00 de lei fără TVA. 4) „MILISER” SRL cu propunerea financiară în sumă de 26600,00 de lei fără TVA. 5) ÎS „COMBINATUL POLIGRAFIC DIN CHIȘINĂU” cu propunerea financiară în sumă de 28000,00 de lei fără TVA. 6) SC „TIPOGRAFIA nr. 1” SRL cu propunerea financiară în sumă de 38720,00 de lei fără TVA. Urmare examinării și evaluării ofertelor prezentate, s-au constatat următoarele: • Ofertele prezentate de operatorii economici „PRINT CARO” SRL, „NOTOGRAF PRIM” SRL, „BASTER MEDIA” SRL, ÎS „COMBINATUL POLIGRAFIC DIN CHIȘINĂU” corespund tuturor cerințelor de calificare și specificațiilor tehnice solicitate prin Anunțul de participare. Propunerile financiare se încadrează în valoarea estimată planificată a achiziției (s-au planificat mijloace financiare în sumă de 30000,00 de lei fără TVA). Datorii față de bugetul de stat nu sunt. Oferta cu cel mai scăzut preț este de la „PRINT CARO” SRL cu propunerea financiară în sumă de 17600,00 de lei fără TVA. Mostrele prezentate corespund cerințelor. • Oferta prezentată de „MILISER” SRL în sumă de 26600,00 de lei fără TVA nu corespunde specificațiilor tehnice solicitate, și anume: -Pentru Calendare de perete personalizate 2025, pentru suporturi s-a solicitat carton de 230 gr/m2, s-a prezentat oferta cu carton tehnic de 1 mm, casurat cu hârtie cretată matt de 150 gr; -Pentru Calendare de birou personalizate 2025 pentru suport s-a solicitat carton de 340 gr/m2, s-a prezentat oferta cu carton de 250 gr/m2. Totodată, termenul de livrare a produselor prezentat de MILISER SRL (20 de zile ) nu corespunde cu cel solicitat (15 zile). Astfel, oferta „MILISER” SRL se respinge în temeiul pct. 51 subpct. 1) din Regulamentul cu privire la achizițiile publice de valoare mică, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 870/2022, din motiv că nu îndeplinește cerințele de calificare și selecție indicate în anunțul de participare. • Oferta prezentată de SC „TIPOGRAFIA nr. 1” SRL nu se încadrează în bugetul planificat (30000,00 lei) și depășește valoarea estimată planificată a achiziției și valoarea fondurilor alocate pentru îndeplinirea contractului de achiziții publice (propunerea financiară constituie 38720,00 lei fără TVA), prin urmare oferta nu corespunde cerințelor de calificare solicitate. Astfel, oferta SC „TIPOGRAFIA nr. 1” SRL se respinge în temeiul pct. 51 subpct. 3) din Regulamentul cu privire la achizițiile publice de valoare mică, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 870/2022 din motivele indicate supra. În conformitate cu pct. 41 din Regulamentul cu privire la achizițiile publice de valoare mică, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 870/2022, urmare examinării și evaluării ofertelor prezentate în cadrul procedurii de achiziții de valoare mică nr. ID ocds-b3wdp1-MD-1727443419861 din 27.09.2024 privind achiziționarea Publicațiilor tipografice: Calendare personalizate 2025, Cod CPV 22120000-7, Grupul de lucru în domeniul achizițiilor publice în cadrul AGEPI, în baza criteriului de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului, prețul cel mai scăzut și corespunderea specificațiilor tehnice, a decis atribuirea contractului de achiziție publică de valoare mică operatorului economic „PRINT CARO” SRL cu propunerea financiară în sumă de 17600,00 lei fără TVA/21120,00 lei cu TVA, oferta căruia întrunește toate cerințele de calificare, corespunde specificațiilor tehnice, se încadrează în valoarea planificată a achiziției și are cel mai scăzut preț.
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Notograf Prim

Preţul ofertei: 19 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

"Baster-Media"

Preţul ofertei: 24 500 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

Miliser SRL

Preţul ofertei: 26 600 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
5
Denumirea participantului:

IS Combinatul poligrafic din Chisinau

Preţul ofertei: 28 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
6
Denumirea participantului:

“Tipografia Nr.1”

Preţul ofertei: 38 720 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări