1
Perioada de actualizare
de la 26.09.2024 20:43
până la 02.10.2024 12:30
2
Propunerea ofertelor
de la 02.10.2024 12:30
până la 08.10.2024 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 297 523,51 MDL
Perioada clarificărilor: 26 sept 2024, 20:43 - 2 oct 2024, 12:30
Perioada de depunere a ofertelor: 2 oct 2024, 12:30 - 8 oct 2024, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Amenajarea terenului, cu reconstrucția havuzului și reabilitarea trotuarelor (nr. cad. 0100206.366) pe str. Ștefan cel Mare și Sfînt sect.Centru
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Bulgara,43
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Botnaru Inga
Telefonul de contact
022274483
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
26 sept 2024, 20:36
Data ultimilor modificări
26 sept 2024, 20:43
Valoarea estimată (fără TVA)
297 523,51 MDL
Achizitii.md ID
21284398
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Bulgara,43
Durata contractului
10 oct 2024 18:00 - 31 dec 2024 20:43
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Amenajarea terenului, cu reconstrucția havuzului și reabilitarea trotuarelor (nr. cad. 0100206.366) pe str. Ștefan cel Mare și Sfînt sect.Centru CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentația stantard (2).signed.pdf documentația stantard (2).signed.pdf
Documentele la ofertă
-documentația standard
26.09.24 20:43
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
-declarație
26.09.24 20:43
duae (2).signed.pdf duae (2).signed.pdf
Documentele la ofertă
-DUAE
26.09.24 20:43

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

MEDALMIR

Preţul ofertei: 294 414,47 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

RataConstruct

Preţul ofertei: 297 517,06 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări