1
Perioada de actualizare
de la 25.09.2024 15:40
până la 07.10.2024 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 07.10.2024 15:00
până la 16.10.2024 15:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 16 666,67 MDL
Perioada clarificărilor: 25 sept 2024, 15:40 - 7 oct 2024, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 oct 2024, 15:00 - 16 oct 2024, 15:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lot nr. 72 Punga pentru plosca urinara 450ml de unica folsinta CAREBAG
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sergiu Balta
Telefonul de contact
+ 373 022 222 364
Datele achizitiei
Data publicării
25 sept 2024, 15:37
Data ultimilor modificări
30 sept 2024, 10:40
Valoarea estimată (fără TVA)
16 666,67 MDL
Achizitii.md ID
21283536
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Durata contractului
1 ian 2025 02:00 - 31 dec 2025 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot nr. 72 Punga pentru plosca urinara 450ml de unica folsinta CAREBAG CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 1000.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
25.09.24 15:40
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
-
25.09.24 15:40
lista de distribuție 25.09.2024.xlsx
Documentele la ofertă
-
25.09.24 15:40
contract nou.docx
Documentele la ofertă
-
25.09.24 15:40
formularele 25.09.2024.xlsx
Documentele la ofertă
-
30.09.24 10:40

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Pharmony

Preţul ofertei: 21 500 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări