1
Perioada de actualizare
de la 25.09.2024 13:20
până la 28.09.2024 14:00
au rămas 2 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 28.09.2024 14:00
până la 01.10.2024 16:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 299 999,99 MDL
Perioada clarificărilor: 25 sept 2024, 13:20 - 28 sept 2024, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 sept 2024, 14:00 - 1 oct 2024, 16:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Abonează-te

Elaborarea studiului de fezabilitate pentru construcția infrastructurii tehnico-edilitare necesare colectării și epurării apelor uzate în localitățile Ulmu, Văsieni, Ruseștii Noi, Bardar, Costești, Zîmbreni, Horesti, Răzeni, Molesti, Puhoi și Gangura localități situate în albia râului Botna.

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6801, MOLDOVA, Ialoveni, or.Ialoveni, Alexandru cel Bun, 33
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ludmila Russu
Telefonul de contact
0268 24420
Datele achizitiei
Data publicării
25 sept 2024, 13:20
Data ultimilor modificări
25 sept 2024, 16:06
Achizitii.md ID
21283235
CPV
71300000-1 - Servicii de inginerie
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
anunţ de participare _sf-botna_revazut.docx.signed.pdf anunţ de participare _sf-botna_revazut.docx.signed.pdf
Documentele la ofertă
- Anunţ de participare pentru Elaborarea Studiului de Fezabilitate
25.09.24 13:20
caiet de sarcini sf botna.signed (1).pdf caiet de sarcini sf botna.signed (1).pdf
Documentele la ofertă
- Caiet de sarcini pentru Elaborarea Studiului de Fezabilitate
25.09.24 13:20
documentatia standard_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (3) (2).docx
Documentele la ofertă
- documentatia standard_bunuri_servicii
25.09.24 13:20
Data:
25 sept 2024, 16:06
Subiectul întrebării:
Lipsa DUAE
Întrebare:
Conform Ordinului nr. 72 al Ministerului Finanțelor din 11.06.2020 cu privire la aprobarea formularului standard al Documentului Unic de Achiziții European, la inițierea procedurilor de achiziție publică autoritatea contractantă completează partea I-a, IV-a, V-a și a VI-a din DUAE. Totodată, autoritatea contractantă urmează să coreleze cerințele de calificare stabilite în anunțul de participare și documentația de atribuire cu cerințele din partea a IV- a din DUAE. De ce lipseste DUAE?
Subiectul întrebării
Întrebare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.