1
Perioada de actualizare
de la 25.09.2024 11:16
până la 30.09.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 30.09.2024 10:00
până la 03.10.2024 11:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 208 001,34 MDL
Perioada clarificărilor: 25 sept 2024, 11:16 - 30 sept 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 30 sept 2024, 10:00 - 3 oct 2024, 11:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Gimnaziul Bahmut. Reparația acoperișului sălii de festivități.

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
4404, MOLDOVA, Călăraşi, or.Călăraşi, Biruintei nr.1 bl.1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Ciobanu
Telefonul de contact
076722458
Datele achizitiei
Data publicării
25 sept 2024, 11:04
Data ultimilor modificări
3 oct 2024, 11:09
Achizitii.md ID
21283149
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
202409251112_Caiet de sarcini gim.Bahmut.pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini gim.Bahmut
25.09.24 11:16
202409251113_Declarație de eligibilitate.docx
Documentele la ofertă
Declarație de eligibilitate
25.09.24 11:16
202409251112_Formularul desfășurat Acoperișul gim.Bahmut.pdf
Documentele la ofertă
Formularul desfășurat Acoperișul gim.Bahmut
25.09.24 11:16
202409251113_Declarație privind confirmarea identității.doc
Documentele la ofertă
Declarație privind confirmarea identității
25.09.24 11:16
202409251113_Documentația standard lucrări.docx
Documentele la ofertă
Documentația standard lucrări
25.09.24 11:16
202409251112_Cerere de participare.docx
Documentele la ofertă
Cerere de participare
25.09.24 11:16
202409251113_Declarație privind valabilitatea ofertei.docx
Documentele la ofertă
Declarație privind valabilitatea ofertei
25.09.24 11:16
202409251111_Anunț gimnaziul Bahmut.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anunț gimnaziul Bahmut
25.09.24 11:16
Data:
27 sept 2024, 20:48
Subiectul întrebării:
cerinte
Întrebare:
stimata autoritate contractanta suntem o companie cu experienta vasta, dar care nu detinem Avizul AST, in aceste conditii solicitam respectuos de a revizui conditiile de participare si a exclude aceasta cerinta, ori potrivit legii privind achizitiile publice, Avizul nu este obligatoriu, doar la discretia grupului de lucru.
Răspuns (30 sept 2024, 09:51):
Avizul pentru participarea la licitațiile publice de lucrări, în special în domeniul construcțiilor și instalațiilor din domeniul public, este un document esențial care atestă capacitatea și competența tehnică a unei companii de a executa lucrările solicitate în cadrul unei proceduri de achiziție publică. Rolul și importanța acestui aviz sunt determinate de asigurarea faptului că ofertanții respectă cerințele legale și tehnice, dispun de personal calificat și de resursele necesare pentru a duce la bun sfârșit lucrările, în conformitate cu standardele prevăzute de legislație. Prin urmare, avizul are următoarele roluri: 1. Validarea competenței tehnice: Avizul confirmă că operatorul economic dispune de resursele umane și materiale pentru a efectua lucrările de construcții și instalații. 2. Conformitate legală: Acest document certifică faptul că operatorul economic respectă legislația națională în domeniul construcțiilor și instalațiilor, având toate autorizațiile necesare. 3. Reducerea riscurilor: În cadrul unei licitații, avizul asigură autoritatea contractantă că executantul va respecta cerințele de siguranță, calitate și durabilitate în realizarea lucrărilor. De asemenea, respectarea acestei cerințe asigură transparența și corectitudinea procedurii de licitație, protejând atât interesele beneficiarilor, cât și pe cele ale ofertanților. În acest context, considerăm că includerea acestui aviz în documentația de licitație este esențială pentru asigurarea unui proces competitiv și echitabil, precum și pentru garantarea calității lucrărilor ce urmează a fi executate. Prin urmare, pentru constatarea datelor de calificare în cadrul procedurilor de achiziție publică, operatorul economic va prezenta documentele eliberate de autoritățile competente, stabilite de autoritatea contractantă. În cadrul procedurilor de achiziție publică, în funcție de obiectul achiziției publice și de tipul procedurii alese, autoritatea contractantă are obligația de a stabili, pentru fiecare procedură în parte, criteriile de calificare și selecție, precum și documentele-suport prevăzute de legislația în vigoare, necesare pentru a fi prezentate de către operatorii economici. Astfel, având în vedere cele menționate, vă rugăm să luați în considerare solicitarea grupului de lucru și să prezentați avizul pentru participarea la licitațiile publice de lucrări din domeniul construcțiilor și instalațiilor.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.