Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21281935
1
Perioada de actualizare
de la
23.09.2024 13:35
până la 04.10.2024 09:00
până la 04.10.2024 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la
04.10.2024 09:00
până la 15.10.2024 09:00
până la 15.10.2024 09:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
5 467 098,22 MDL
Perioada clarificărilor:
23 sept 2024, 13:35 - 4 oct 2024, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor:
4 oct 2024, 9:00 - 15 oct 2024, 9:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Reparația capitală cu replanificarea încăperilor interioare a clădirii Școlii de Arte din or. Cricova mun. Chișinău
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2084, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Cricova, str. Chișinăului, 90
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
23 sept 2024, 13:35
Data ultimilor modificări
30 sept 2024, 14:28
Achizitii.md ID
21281935
MTender ID
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
doc_standard_lucrari nou.semnat (1).pdf
doc_standard_lucrari nou.semnat (1).pdf
Documentele la ofertă
-documentația standart
23.09.24 13:35
caietul de sarcini forma nr.5.semnat.pdf
caietul de sarcini forma nr.5.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-caietul de sarcini formularul nr.5
23.09.24 13:35
caietul de sarcini.semnat.pdf
caietul de sarcini.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-caietul de sarcini
23.09.24 13:35
anunt de participare .semnat.pdf
anunt de participare .semnat.pdf
Documentele la ofertă
-anunț de participare
23.09.24 13:35
Data:
30 sept 2024, 14:28
Subiectul întrebării:
anunt
Întrebare:
sbpct. 7 de la pct. 16 - poartă titlul "Declarație privind personalul de specialitate propus pentru implementarea contractului". Acest criteriu de calificare are formatul stabilit de lege și prezentat conform anexaei 15 din Documentația Standart aprobată prim ordinul MF nr.69 din 07.05.2021. În sbct. 7 apare o descriere suplimentară. Vă rugăm să ne comunicați pe ce bază legală se bazează și care estescopul acesteea?
Răspuns (1 oct 2024, 09:07):
Buna ziua. Scopul- de a efectua lucrările din contract calitativ și în termen rerstrînși
Data:
30 sept 2024, 14:32
Subiectul întrebării:
anunt
Întrebare:
sbpct. 10 de la pct. 16: Operatorul economic trebuie să dispună de experiență în domeniul de activitate aferent obiectului contractului minim 5 ani. Vă rugăm să ne comunicați pe ce bază legală se bazează și care este scopul acestui criteriu de calificare?
Răspuns (1 oct 2024, 09:01):
Buna ziua. Documentația standart aprobată prin Ordinul MF nr.69 din 07.05.2021. Scopul-AE experimentat în domeniu.
Data:
30 sept 2024, 14:37
Subiectul întrebării:
anunt
Întrebare:
sbpct. 16 de la pct. 16: Disponibilități financiare pe contul bancar pentru demararea lucrărilor în sumă minim -1 000 000,00 lei. Operatorul economic va prezenta extrasul din cont bancar, eliberat de bancă, care confirmă existența
mijloacelor financiare disponibile pe contul curent al ofertantului.
Vă rugăm să ne comunicați pe ce bază legală se bazează și care este scopul acestui criteriu de calificare? Vă rugăm să prezentați formula de calcul aprobată de grupul de lucru.
Răspuns (1 oct 2024, 09:03):
Buna ziua. Scopul- AE cu capacități economice pentru a îndeplini contractul dat.
Data:
30 sept 2024, 16:38
Subiectul întrebării:
Finantare
Întrebare:
Dragă AC care este sursa de finanțare,buget local sau ONDRL?
Răspuns (1 oct 2024, 09:04):
Buna ziua. Finanțare: 85% - ONDRL, 15% contribuția APL.
Data:
2 oct 2024, 15:36
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini word
Întrebare:
Buna ziua, va rugam sa incarcati caietul de sarcini in format word. Multumesc
Răspuns (2 oct 2024, 16:09):
Buna ziua. Caietul de sarcini este încărcat
Data:
2 oct 2024, 15:45
Subiectul întrebării:
declarație referitoare la efectivele medii anuale al personalului angajat și ale cadrelor de conducere în ultimii 3 ani, minim 40 de angajați ( conform situațiilor financiare). Numărul mediu de angajați în ultimele 3 luni nu mai puțin de 40 muncitori, confirmate prin extrase contabile la zi, semnate cu semnătura electronică de către OE.
Întrebare:
Buna ziua, rugam sa explicati, care este sensul acestei solicitari, daca termenul de executare e mai mare de 6 luni si bugetul de doar 5 467 098,22 MDL? Din ce ar reesi un necesar de 40 persoane la executarea acestui contract? Aceasta cerinta contravine legislatiei in vigoare , rugam sa fie exclusa. Noi avem experienta de executare a proiectelor similare in termeni de 3-4 luni cu personalul existent si nicidecum nu este de 40 persoane.
Răspuns (2 oct 2024, 16:14):
Buna ziua.Bugetul este mare și volumul și varietatea de de lucrări este mare. APL dorețște să se asigure, că volumul de lucru din caietul de sarcini va fi îndeplinit la timp și calitativ. O zi bună să aveți.
Data:
2 oct 2024, 16:25
Subiectul întrebării:
clarificare
Întrebare:
Buna ziua, rugam sa ne informati, daca bugetul achizitiei a fost ajustat cu salariul mediu de 94.60 lei/ora, conform amendamentului CP L.01.02:2012/A3:2024, aprobat si pus in aplicare prin ordinul Ministrului Infrastructurii si Dezvoltarii Regionale nr.124 din 16.08.2024, cu aplicare din 22.08.2024?
Răspuns (2 oct 2024, 16:35):
Buna ziua. Nu
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK