1
Perioada de actualizare
de la 20.09.2024 17:21
până la 01.10.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 01.10.2024 10:00
până la 11.10.2024 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 160 669,16 MDL
Perioada clarificărilor: 20 sept 2024, 17:21 - 1 oct 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 1 oct 2024, 10:00 - 11 oct 2024, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de asigurare a accesului la suport anual pentru SAP Business Objects Edge BI
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Oxana Bătrînu
Telefonul de contact
022822528
Datele achizitiei
Data publicării
20 sept 2024, 16:56
Data ultimilor modificări
27 sept 2024, 10:46
Valoarea estimată (fără TVA)
160 669,16 MDL
Achizitii.md ID
21281407
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
14 oct 2024 17:00 - 30 dec 2025 17:15
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de asigurare a accesului la suport anual pentru SAP Business Objects Edge BI CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
3. duae.doc
Documentele la ofertă
-
20.09.24 17:21
documentatia standard noua-model.docx
Documentele la ofertă
-
20.09.24 17:21
1. anunt de participare.doc
Documentele la ofertă
-
20.09.24 17:21
2. caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
20.09.24 17:21

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

I.C.S. Reliable Solutions Distributor S.R.L.

Preţul ofertei: 154 903 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde tuturor cerințelor de calificare și tehnice minime obligatorii solicitate, la prețul cel mai scăzut
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Noventiq International

Preţul ofertei: 157 500 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări