1
Perioada de actualizare
de la 20.09.2024 17:21
până la 01.10.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 01.10.2024 10:00
până la 11.10.2024 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 264 869,33 MDL
Perioada clarificărilor: 20 sept 2024, 17:21 - 1 oct 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 1 oct 2024, 10:00 - 11 oct 2024, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de asigurare a accesului la mentenanța și suportul anual pentru licența ManageEngine ServiceDesk Plus Enterprise Edition pentru 30 utilizatori (1000 de noduri);
Servicii prestate în baza solicitărilor de schimbare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Oxana Bătrînu
Telefonul de contact
022822528
Datele achizitiei
Data publicării
20 sept 2024, 16:56
Data ultimilor modificări
27 sept 2024, 10:46
Valoarea estimată (fără TVA)
264 869,33 MDL
Achizitii.md ID
21281407
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
14 oct 2024 17:00 - 30 dec 2025 17:15
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de asigurare a accesului la mentenanța și suportul anual pentru licența ManageEngine ServiceDesk Plus Enterprise Edition pentru 30 utilizatori (1000 de noduri) CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Servicii prestate în baza solicitărilor de schimbare CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 100.0
Unități de măsură: Om-ora
Documentele procedurii de achiziție
3. duae.doc
Documentele la ofertă
-
20.09.24 17:21
documentatia standard noua-model.docx
Documentele la ofertă
-
20.09.24 17:21
1. anunt de participare.doc
Documentele la ofertă
-
20.09.24 17:21
2. caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
20.09.24 17:21

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

I.C.S. Reliable Solutions Distributor S.R.L.

Preţul ofertei: 251 500 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde tuturor cerințelor de calificare și tehnice minime obligatorii solicitate
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări