1
Perioada de actualizare
de la 20.09.2024 11:23
până la 30.09.2024 11:30
2
Propunerea ofertelor
de la 30.09.2024 11:30
până la 28.10.2024 13:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 151 875 MDL
Perioada clarificărilor: 20 sept 2024, 11:23 - 30 sept 2024, 11:30
Perioada de depunere a ofertelor: 30 sept 2024, 11:30 - 28 oct 2024, 13:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Sistem drenaj extern și monitorizare LCR
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sergiu Balta
Telefonul de contact
+ 373 022 222 364
Datele achizitiei
Data publicării
20 sept 2024, 11:20
Data ultimilor modificări
27 sept 2024, 11:12
Valoarea estimată (fără TVA)
151 875 MDL
Achizitii.md ID
21280980
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Durata contractului
1 ian 2025 02:00 - 31 dec 2025 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Sistem drenaj extern și monitorizare LCR CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 150.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
-
20.09.24 11:23
formularele.xlsx
Documentele la ofertă
-
20.09.24 11:23
contract.docx
Documentele la ofertă
-
20.09.24 11:23
lista de distribuție.xlsx
Documentele la ofertă
-
20.09.24 11:23
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
20.09.24 11:23

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SOGNO

Preţul ofertei: 197 250 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Evaluarea ofertelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări