1
Perioada de actualizare
de la 19.09.2024 10:08
până la 01.10.2024 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 01.10.2024 11:00
până la 10.10.2024 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 5 086 000 MDL
Perioada clarificărilor: 19 sept 2024, 10:08 - 1 oct 2024, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 1 oct 2024, 11:00 - 10 oct 2024, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform cerințelor caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristian Dragalin
Telefonul de contact
-
Datele achizitiei
Data publicării
19 sept 2024, 9:47
Data ultimilor modificări
19 sept 2024, 10:08
Valoarea estimată (fără TVA)
5 086 000 MDL
Achizitii.md ID
21280128
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Durata contractului
1 nov 2024 10:07 - 1 oct 2025 10:07
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație a îmbrăcămintei rutiere a drumului G21 G3 – Zăbriceni – Cuconeștii Noi – Duruitoarea Nouă km 0,40-1,40, amplasat teritorial în raionul Edineț CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
contract antrepriză.docx
Documentele la ofertă
-
19.09.24 10:08
caiet de sarcini g21 g3.docx
Documentele la ofertă
-
19.09.24 10:08
duae g21 g3 edineț.doc
Documentele la ofertă
-
19.09.24 10:08
documentația lucrari (1).docx
Documentele la ofertă
-
19.09.24 10:08
Documentele lotului
caiet de sarcini g21 g3.docx
-
19.09.24 10:08

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL NiRom-Roz

Preţul ofertei: 4 586 383,56 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

IPS ”Corsag” SRL

Preţul ofertei: 4 955 706,51 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În scopul executării deciziei ANSP nr. 03D-871-24 din 04.12.2024 emisă pe marginea contestației depuse de către IPS „Corsag” S.R.L. în cadrul procedurii de achiziție nr. ocds-b3wdp1-MD-1726728493771 din 10.10.2024 privind achiziționarea lucrărilor de reparație a îmbrăcămintei rutiere a drumului G21 G3 – Zăbriceni – Cuconeștii Noi – Duruitoarea Nouă km 0,40-1,40, amplasat teritorial în raionul Edineț, grupul de lucru pentru achiziții a reevaluat oferta „NiRom-Roz” S.R.L. și vă comunică următoarele: Reevaluarea a avut loc în conformitate cu prevederile legale, având ca scop obținerea tuturor clarificărilor necesare pentru o evaluare corectă și completă. Ca și rezultat al implementării Deciziei Agenției Naționale pentru Soluționarea Contestațiilor nr. 03D-871-24, care a constatat că în conformitate cu prevederile art. 69 alin. (6), lit. a), b) din Legea nr.131/2015 privind achizițiile publice, „Autoritatea contractantă nu acceptă oferta în cazul în care oferta nu îndeplinește cerințele de calificare și selecție, totodată, oferta nu corespunde cerințelor tehnice expuse în documentația de atribuire”. Prin urmare, argumentele grupului de lucru pentru achiziții că ofertantul va asigura executarea volumelor de lucrări care au fost omise din contul acestuia, au fost calificate ca fiind lipsite de suport juridic în decizia Agenției Naționale pentru Soluționarea Contestațiilor. Totodată, operatorul economic „NiRom-Roz” SRL nu a prelungit termenul de valabilitate a ofertei și a garanției pentru ofertă. Respectiv, potrivit art. 67 alin. (2) lit. b) al Legii nr.131/2015 privind achizițiile publice, se consideră că acesta din urmă a refuzat prelungirea termenului de valabilitate a ofertei, respectiv oferta acestuia nu mai poate fi luată în considerare la reevaluarea ofertelor. Examinând oferta depusă de IPS „Corsag” SRL clasată pe locul II, ca fiind ofertă conformă, a cărei oferta tehnică corespunde cerințelor înaintate de către autoritatea contractantă, grupul de lucru a decis atribuirea contractului privind achiziționarea pentru - „ Lucrări de reparație a îmbrăcămintei rutiere a drumului G21 G3 – Zăbriceni – Cuconeștii Noi – Duruitoarea Nouă km 0,40-1,40, amplasat teritorial în raionul Edineț” operatorului economic IPS „Corsag” SRL cu oferta în valoare de 4 955 706,51 lei (patru milioane nouă sute cincizeci și cinci mii șapte sute șase, 51 bani), fără TVA și 5 946 847,81 lei (cinci milioane nouă sute patruzeci și șase mii opt sute patruzeci și șapte, 81 bani), inclusiv TVA. Oferta câștigătoare corespunde cerinţelor minime de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţa similară, de asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare și tehnice a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate serviciile şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul serviciilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul va fi încheiat cu ofertantul câştigător în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. Consecvent, subliniem despre necesitatea prezentării informației referitoare la forma garanției de bună execuție, pentru a putea fi introdusă în proiectul contractului, care ulterior va fi înaintat în adresa Dvs. spre studiere și semnare. De asemenea în conformitate cu art. 68 pct. (8) din Legea prenotată autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţia pentru ofertă. Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani”.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Primaterax-nord

Preţul ofertei: 5 085 124,80 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări