1
Perioada de actualizare
de la 18.09.2024 08:24
până la 20.09.2024 08:40
2
Propunerea ofertelor
de la 20.09.2024 08:40
până la 23.09.2024 10:00
3
Licitaţie
24.09.2024 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 213 135 MDL
Perioada clarificărilor: 18 sept 2024, 8:24 - 20 sept 2024, 8:40
Perioada de depunere a ofertelor: 20 sept 2024, 8:40 - 23 sept 2024, 10:00
Începutul licitației: 24 sept 2024, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

1. Completarea funcționalității cu subtitlurile de indemnizații:
a) 00107- Indemnizația unică pentru perioada de încredințare a copilului adoptabil;
b) 00108-Indemnizație unică pentru copilul adoptat sau luat în plasament în serviciul de tutelă/curatelă;
c) 00109-Indemnizaţia lunară pentru creșterea copilului cu vârsta mai mare de 3 ani adoptat sau luat în plasament în serviciul de tutelă/curatelă;
2. Analiza şi documentarea sarcinii tehnice, conform Ordinului a Ministerului tehnologiilor informaționale şi comunicațiilor nr.94/2009 cu privire la aprobarea unor reglementări tehnice.
3. Dezvoltarea și implementarea funcționalității pe mediul de test și producere;
4. Integrarea cu baza de date a sistemului informațional de bază ,,Protecția Socială” al CNAS (platforma Oracle);
5. Actualizarea și configurarea mediilor.

Temei: Hotărârea Guvernului nr.1478/2002 cu privire la indemnizațiile adresate familiilor cu copii






01 noiembrie 2024
Dezvoltarea şi implementarea funcționalității noi ,,Dosar de pensii/personal”:
1. Dezvoltarea și implementarea funcționalității pentru dosarul electronic a beneficiarului de:
a) pensie pentru limită de vârstă (P-1);
b) pensie de dizabilitate (P-2);
c) pensie de urmaş (P-3, P-4).
2. Modificarea setărilor resursei e-Dosar care este găzduit pe platforma MCloud, ca urmare a creșterii semnificative a logicii şi recepționării datelor;
3. Modificarea configurărilor platformei e-Dosar în MCloud pentru a funcționa cu RDBMS Oracle CNAS;
4. Suportul și setarea mașinii virtuale a platformei e-Dosar în MCloud;
5. Analiza şi documentarea sarcinii tehnice, conform Ordinului a Ministerului tehnologiilor informaționale şi comunicațiilor nr.94/2009 cu privire la aprobarea unor reglementări tehnice.
6. Integrarea cu baza de date a sistemului informațional de bază ,,Protecția Socială” al CNAS (platforma Oracle);
7. Actualizarea și configurarea mediilor.

Nota: Dosarul electronic urmează a fi implementat pentru oficiile teritoriale Dubăsari şi Criuleni (etapa 1).

Temei: Hotărârea Guvernului nr.70/20224 pentru modificarea Hotărârii Guvernului nr.230/2020 cu privire la organizarea şi funcţionarea Casei Naţionale de Asigurări Sociale.










10 decembrie 2024
Nivelul serviciilor:
1) Existența serviciului “Hot-Line” 5/7, 8/24;
2) Timpul de răspuns la solicitarea din partea CNAS – nu mai mult timp de 1 oră;
3) Înregistrarea cererilor, statutul în progres de rezolvare acestora, analiza rezultatelor;
4) Furnizarea rapoartelor privind serviciile prestate;
5) Ofertantul economic în timpul executării contractului/serviciilor trebuie să:
a) presteze serviciile în termenul de până la 10 decembrie 2024 în volumul și cu respectarea prevederilor ,,Cerințelor tehnice privind modul de prestare a serviciilor” și actelor normative în vigoare;
b) respecte următoarele acte normative:
- Legea nr. 133/2011 privind protecția datelor cu caracter personal;
- Hotărârea Guvernului nr. 1123/2010 privind aprobarea Cerințelor față de asigurarea securității datelor cu caracter personal la prelucrarea acestora în cadrul sistemelor informaționale de date cu caracter personal;
- Hotărârea Guvernului nr. 1176/2010 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la asigurarea regimului secret în cadrul autorităților publice şi al altor persoane juridice;
- Politica de securitate privind protecția datelor cu caracter personal la prelucrarea acestora în cadrul sistemelor informaționale gestionate de Casa Națională de Asigurări Sociale aprobată prin ordinul directorului general nr.138 – A din 04.06.2021;
- Ordinul Ministerului Dezvoltării Informaționale nr.78/2006 cu privire la aprobarea reglementării tehnice „Procesele ciclului de viață al software-ului” după finisarea exploatării experimentale a produsului software se prezintă următoarele documente prevăzute de ordinul respectiv (specificate în anexa nr.8 și anexa nr.9).
6) Existența grupului de proiect calificat asigurat pentru îndeplinirea serviciilor solicitate:
- Project Manager;
- Business Analitic;
- Programator ORACLE PL/SQL;
- Dezvoltator.
Echipa de proiect necesită să aibă experiență în domeniu (Oracle Database Enterprise Edition 10g, Oracle Forms, Oracle Reports, PL/SQL, tehnologiile Web Services, .Net, ( conform cerinţelor în Anexa nr.1).
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Gheorghe Tudor nr.3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Donici Serghei
Telefonul de contact
+37322257681
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
18 sept 2024, 8:24
Valoarea estimată (fără TVA)
213 135 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
2 000 MDL
Achizitii.md ID
21279424
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, conform cerințelor din documentația de atragere a ofertelor.
Durata contractului
4 oct 2024 03:00 - 1 nov 2024 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Extinderea funcționalităților aplicației specializate ,,e-Dosar” CPV: 72100000-6 - Servicii de consultanţă pentru hardware
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Dezvoltarea şi implementarea funcționalității noi ,,Dosar de pensii/personal” CPV: 72100000-6 - Servicii de consultanţă pentru hardware
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Anunt de participare eDosar.semnat
Specificaţie tehnică
Anunț de participare
18.09.24 08:24
Anunt de participare eDosar
Specificaţie tehnică
Anunț de participare în word
18.09.24 08:24

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DAAC SOFTWARE SYSTEMS S.R.L.

Preţul ofertei: 206 740 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări