1
Perioada de actualizare
de la 12.09.2024 16:13
până la 25.09.2024 16:52
2
Propunerea ofertelor
de la 25.09.2024 16:52
până la 08.10.2024 15:52
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 24 894 960 MDL
Perioada clarificărilor: 12 sept 2024, 16:13 - 25 sept 2024, 16:52
Perioada de depunere a ofertelor: 25 sept 2024, 16:52 - 8 oct 2024, 15:52
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Stația de dezinfectare a apei cu hipoclorit de sodiu. Lucrări de construcții. (Platforma A1)
1.Lucrări de construcții
2.Baza de evacuare a apelor (Нагорная канава 30х30 по периметру. L=14.8m)
Rețele exterioare de alimentare cu apă (satul Vasilcău)
1. Lucrări de construcție
1.1. Lucrări terasamente
1.2. Conducte și armături
1.3. Supapa de sens d80mm - 1buc (Coala 59)
1.4. Cămine circulare
1.5. Cămine rectangulare (2500x2000 -
2buc, h=1500)
1.6. Demolarea și restabilirea
1.6.1. Drumul din asfalt
1.6.2. Drumul din pietriș
1.6.3. Beton de ciment
1.6.4. Transportarea gunoiului
2. Lucrări de montare
3. Utilaj

Rețele exterioare de alimentare cu apă (spre cariera de nisip)
1. Lucrări de construcție
1.1. Lucrări terasamente
1.2. Conducte și armături
1.3. Cămine circulare
1.4. Demolarea si restabilirea
1.4.1. Drumul din asfalt
1.4.2. Drumul din pietriș
1.4.3. Transportarea gunoiului
1.5. Tub de protecție metoda închisă (prin
foraj orizontal dirijat)

Iluminarea exterioară
1. Lucrări de montare
2. Lucrări de construcție
Amenajarea teritoriului. Platforma A.
1. Sistematizare verticală
2. Îmbrăcăminte rutieră din piatră spartă-310m2
3. Trotuar-îmbrăcăminte din piatră spartă-40m2
Stația de dezinfectare a apei cu hipoclorit de sodiu. Lucrări tehnologice. Platforma A-1
1. Lucrări de construcții
1.1. Conducte si accesorii
2.Utilaj
Rețele electrice ВЛ-0,4 кВ
1. Lucrări de construcție
2. Lucrări de montare
3. Utilaj
Alimentarea cu energie electrica КЛ-0,4кВ
1. Lucrări de construcție
2. Lucrări de montare

Alimentarea cu energie electrica (marca AEE)
1. Lucrări de construcție
1.1. ВЛ-0,4 кВ
1.2. Проектируемая КТП-10/0,4кВ
1.3. КЛ-0,4 кВ
2. Lucrări de montare
2.1. ВЛ-10. Разъединительный пункт АРП-1
2.2. ВЛ-0,4 кВ. Арматура линейная для опор ВЛ-10
2.3. Проектируемая КТП-10/0,4 кВ
2.4. КЛ-0,4 кВ
3. Valoare utilajului
3.1. ВЛ-0,4 кВ
3.2. Проектируемая КТП-10/0,4 kB
3.3. КЛ-0,4 кВ
Amenajarea teritoriului
1. Sistematizarea pe verticală
2. Acces auto
3. Trotuar
4. Îmbrăcăminte din dale de trotuar
5. Platforma castel
6. Gard din panouri Eurogard zincat
7. Înverzirea
Castel de apa V=50m3 H=18m
1. Valoarea utilajului
2. Lucrări de montare
3. Lucrări de construcție
3.1. Terasamente
3.2. Fundamente sub castel
3.3. Cămine din beton prefabricat
3.4. Conducte și armături
3.5. Rețele de distribuție a apei
3.6. Demolarea și restabilirea drumului de
pietriș b=700mm
Sistemul de alimentare cu apă
1. Lucrări de construcție
1.1. Lucrări terasamente
1.2. Conducte și armături
1.3. Drumul din asfalt
(L=800 m.l, b=700mm)
1.4. Drumul din pietriș
(L=2700 m, b=0.7m )
1.5. Cămine circulare
1.6. Traversarea prin metoda închisă 10 buc
2. Lucrări de montare
3. Utilaj
Stația de dezinfectare a apei cu hipoclorit de sodiu. CBA
1. Terasamente
2. Fundamente Placa Pm1
3. Pereu
Stația de dezinfecție a apei cu hipoclorit de sodiu TH
1. Utilaj
2. Lucrări de montare
3. Lucrări de construcție
3.1. Terasamente
3.2. Cămine de beton prefabricat pentru apă
3.3. Conducte și armături
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, Piața Vasile Alecsandri 8
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Denis Gudumac
Telefonul de contact
+37323125646
Datele achizitiei
Data publicării
12 sept 2024, 15:12
Data ultimilor modificări
23 sept 2024, 16:52
Valoarea estimată (fără TVA)
24 894 960 MDL
Achizitii.md ID
21277250
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, Piața Vasile Alecsandri 8
Durata contractului
28 oct 2024 15:20 - 30 dec 2030 15:29
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Construcția rețelelor exterioare de alimentare cu apa în s. Vasilcău, com. Vasilcău și Construcția rețelelor exterioare de alimentare cu apă în s. Inundeni și în s. Ruslanovca com. Vasilcău r. Soroca în cadrul proiectului Construcția sistemelor de alimentare cu apă în 7 localități din raionul Soroca CPV: 45232150-8 - Lucrări pentru conducte de alimentare cu apă
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
adr nord -duae formular nou(1)(1)(1)(2) (5) (4).doc
Documentele la ofertă
-
12.09.24 16:13
adr nord -documentatiastandardlucrari(1)(1)(5) (7) (7).doc
Documentele la ofertă
-
12.09.24 16:13
adr nord -declaratiero(2)(1)(1)(1)(2) (4) (3).doc
Documentele la ofertă
-
12.09.24 16:13
adr nord anunt de participare(1)(1)(1)(3) (37) (7) (1)editat.docx
Documentele la ofertă
-
23.09.24 16:52
Documentele lotului
ar 1811574696.pdf
-
12.09.24 16:13
fisa vasilcau-model.pdf
-
12.09.24 16:13
castel de apa inundeni.pdf
-
12.09.24 16:13
pg.pdf
-
12.09.24 16:13
aee inundeni-ruslanovca.pdf
-
12.09.24 16:13
inundeni th.pdf
-
12.09.24 16:13
cba inundeni-ruslanovca.pdf
-
12.09.24 16:13
inundeni th.pdf
-
12.09.24 16:13
inundeni si ruslanovca.pdf
-
12.09.24 16:13
inundeni si ruslanovca.pdf
-
12.09.24 16:13
cba inundeni-ruslanovca.pdf
-
12.09.24 16:13
cu, aviz sanitar.pdf
-
12.09.24 16:13
aee inundeni-ruslanovca.pdf
-
12.09.24 16:13
aee (1).pdf
-
12.09.24 16:13
st. dezinf inuundenicba.pdf
-
12.09.24 16:13
moldtelecom.pdf
-
12.09.24 16:13
pg inundeni-ruslanovca.pdf
-
12.09.24 16:13
memoriu.pdf
-
12.09.24 16:13
cba (2).pdf
-
12.09.24 16:13
pg inundeni-ruslanovca.pdf
-
12.09.24 16:13
adr nord anunt de participare(1)(1)(1)(3) (37) (7) (1)editat.docx
-
23.09.24 16:52

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SC Foremcons SRL

Preţul ofertei: 17 520 888,87 MDL
Statut: Învingător
Motivul: ADR Nord vă notifică faptul că la licitația № ocds-b3wdp1-MD-1726143186889 Construcția sistemului de aprovizionare cu apă potabilă pentru satul Volovița și satul Alexandru cel Bun; Construcția rețelelor exterioare de alimentare cu apa în s. Racovăț; Construcția rețelelor exterioare de alimentare cu apă în s. Slobozia-Cremene, s. Slobozia-Vărăncău, com. Vărăncău; Construcția rețelelor exterioare de alimentare cu apă în s. Vasilcău, com. Vasilcău și Construcția rețelelor exterioare de alimentare cu apă în s. Inundeni și în s. Ruslanovca com. Vasilcău r. Soroca în cadrul proiectului Construcția sistemelor de alimentare cu apă în 7 localități din raionul Soroca din 8 octombrie 2024, grupul de lucru a desemnat câștigătoare: Pentru lotul 1 Construcția sistemului de aprovizionare cu apă potabilă pentru satul Volovița și satul Alexandru cel Bun în cadrul proiectului Construcția sistemelor de alimentare cu apă în 7 localități din raionul Soroca: Oferta clasată pe locul patru după preț și care este corespunzătoare criteriilor de calificare și selecție și caietului de sarcini, care aparține VALDCONGRUP S.R.L. în valoare de 3 752 524,05 MDL fără TVA, 4 503 028,86 MDL cu TVA, termenul de executare 6 luni, termenul de garanție 5 ani. Pentru lotul 2 Construcția rețelelor exterioare de alimentare cu apa în s. Racovăț. Etapa II, în cadrul proiectului Construcția sistemelor de alimentare cu apă în 7 localități din raionul Soroca: Oferta clasată pe locul doi după preț și care este corespunzătoare criteriilor de calificare și selecție și caietului de sarcini, care aparține VALDCONGRUP S.R.L. în valoare de 8 825 850,59 MDL fără TVA, 10 591 020,71 MDL cu TVA, termenul de executare 9 luni, termenul de garanție 5 ani. Pentru lotul 3 Construcția rețelelor exterioare de alimentare cu apă în s. Slobozia Cremene și s. Slobozia Vărăncău, com. Vărăncău în cadrul proiectului Construcția sistemelor de alimentare cu apă în 7 localități din raionul Soroca: Oferta clasată pe locul unu după preț și care este corespunzătoare criteriilor de calificare și selecție și caietului de sarcini, care aparține VALDCONGRUP S.R.L. în valoare de 6 005 674,06 MDL fără TVA, 7 206 808,87 MDL cu TVA, termenul de executare 9 luni, termenul de garanție 5 ani. Pentru lotul 4 Construcția rețelelor exterioare de alimentare cu apa în s. Vasilcău, com. Vasilcău și Construcția rețelelor exterioare de alimentare cu apă în s. Inundeni și în s. Ruslanovca com. Vasilcău r. Soroca în cadrul proiectului Construcția sistemelor de alimentare cu apă în 7 localități din raionul Soroca: Oferta clasată pe locul unu după preț și care este corespunzătoare criteriilor de calificare și selecție și caietului de sarcini, care aparține S.C. FOREMCONS S.R.L. în valoare de 17 520 888,87 MDL fără TVA, 21 025 066,64 MDL cu TVA, termenul de executare 10 luni, termenul de garanție 5 ani. Oferte respinse, descalificate, excluse: Denumirea operatorului economic Motivul respingerii/descalificării SRL AM SISTEME Oferta este respinsă pentru lotul nr. 1 deoarece au fost depistate erori în devizul ofertei tehnice: Aceste erori depășesc 10 000 lei fără TVA. Lista de erori se anexează mai jos de acest tabel SRL Fedion-Com Oferta este respinsă pentru lotul nr. 1 deoarece devizul ofertei tehnice nu a fost întocmit conform prevederilor documentației de atribuire: aceasta presupune următoarele: Deviz de cheltuieli Original scanat, conform F7, F3, F5, confirmat prin semnătură electronică ATENȚIE! La formularul nr.7, la Valoarea de deviz să fie indicat Pe unitate de măsură- inclusiv salariu. Este interzisă comasarea devizelor din diferite compartimente ale caietului de sarcini în oferta operatorului economic! Toate devizele ofertei tehnice sunt comasate într-un deviz unic contrar prevederilor anunțului de participare care stabilește că „Este interzisă comasarea devizelor din diferite compartimente ale caietului de sarcini în oferta operatorului economic”. Normativul CPL 01.01-2012 punctul 3.2.1 prevede următoarele: 3.2.1 Pentru determinarea valorii de deviz a construcțiilor (proiectate, reparate sau restaurate), întreprinderilor, clădirilor, construcțiilor speciale sau a tranșelor lor se elaborează documentația de deviz, alcătuită din devize locale, pentru anumite categorii de cheltuieli. Caietul de sarcini este alcătuit din devize pentru diferite categorii de lucrări: Devizele caietului de sarcini sunt următoarele: 1. Deviz № 2-2-1 Sistemul de alimentare cu apa (satul Alexandru cel Bun) 2. Deviz № 2-4-2 Stația de dezinfecție a apei cu hipoclorit de sodiu. Lucrari tehnologice (Platforma B1) 3. Deviz № 2-4-1 Statie de dezinfectare a apei cu hipoclorit de sodiu. Lucrari de construcţii. (Platforma B1) 4. Deviz № 4-2-4 Iluminarea exterioare. 5. Deviz № 7-2-1 Amenajarea teritoriului. Platforma B 6. Deviz № 4-2-2 Reţele electrice exterioare ВЛ-10kV 7. Deviz № 4-2-1 Alimentarea cu energie electrica КЛ-0,4кВ 8. Deviz № 4-2-3 Substantie de transformatoare КТП-25/10/0,4 Atunci când sunt diferite categorii de lucrări devizele urmează a fi întocmite separat. Ofertantul SRL Fedion Com a comasat devizele întocmite într-un deviz unic, formularul nr. 7 – 1 ex.; formularul nr. 5 – 1 ex. și formularul nr. 3 – 1 ex. Comasarea devizelor nu permite verificarea cheltuielilor pentru fiecare deviz în parte, pentru că suma materialelor a fost calculată nu pentru fiecare deviz în parte, ci pentru toate devizele în comun. ATAR INTER Oferta este respinsă pentru lotul nr. 1 deoarece au fost depistate erori în devizul ofertei tehnice: Aceste erori depășesc 10 000 lei fără TVA. Lista de erori se anexează mai jos de acest tabel Totodată ofertantul a răspuns tardiv (mai târziu de trei zile lucrătoare) la solicitarea de clarificare a autorității contractante: Solicitarea de clarificare a fost transmisă la 1 noiembrie 2024 iar ofertantul a transmis clarificarea la 8.11.2024. Termenul final de transmitere a clarificării a expirat la sfârșitul zilei de 6.11.2024. SRL Fedion-Com Oferta este descalificată pentru lotul 2 deoarece nu întrunește cerința experienței similare pentru ultimii cinci ani de activitate: respectiv executarea în ultimii cinci ani calculați de la data deschiderii ofertelor (8 noiembrie 2024-8 noiembrie 2019) a cel puțin unui contract valoarea căruia să fie 75% din valoarea viitorului contract (valoarea ofertei SRL Fedion-Com este 10367867,33 lei cu TVA, respectiv 75% reprezintă 7775900,49 lei cu TVA). Cel mai mare ca valoarea contract prezentat de către SRL Fedion-Com este în valoare de 7393722,41 lei cu TVA Extinderea sistemului de alimentare cu apă și canalizare (com. Pelinia). Contract nr. 70 din 28.09.2022. Recepție la terminare nr. 2 din 25 august 2023. Totodată grupul de lucru a precăutat experiența similară a ofertantului pentru ultimul an de activitate ceea ce înseamnă executarea contractelor care în sumă totalizează valoarea ofertei: 10367867,33 lei cu TVA. Conform clarificării de la Agenția Achiziții Publice (aceasta se anexează): Experiența similară se calculează pe ultimul an de activitatea, dar nu bugetar...Respectiv, daca nu este indicat expres în legislație că se are în vedere anul bugetar...se va calcula ultimul an de activitate până la data depunerii ofertelor. Respectiv ultimul an de activitate al SRL Fedion-Com calculat de la data deschiderii ofertelor este 8 octombrie 2024-8 octombrie 2023. Grupul de lucru nu a determinat recepții la terminarea lucrărilor executate de SRL Fedion-Com care să fie semnate în această perioadă și valoarea lucrărilor cărora să reprezinte 100% din valoarea ofertei. În urma clarificărilor primite de la ofertant, Pentru experiența ultimului an de activitate au fost menționate contractele: “Extinderea sistemului de alimentare cu apa și canalizare s.Pelinia r. Drochia” Contract Nr.70 din 28.09.2022 încheiat cu Primăria s. Pelinia pentru suma de 7 393 722,41 lei inclusiv TVA, proces verbal de recepție la terminarea lucrărilor Nr. 2 din 25.08.2023 “Extinderea, reconstrucția și modernizarea sistemului de alimentare cu apă a or.Dondușeni.Obiect Nr.201713. Etapa IV (Repetat)” Contract Nr.129 din 24.12.2022 încheiat cu Primăria or. Dondușeni pentru suma de 5 070 313,47 lei inclusiv TVA, proces verbal de recepție la terminarea lucrărilor Nr. 3 din 21 decembrie 2023 Grupul de lucru nu poate lua în considerare pentru experiența ultimului an de activitate contractul la Extinderea sistemului de alimentare cu apa și canalizare s.Pelinia r. Drochia, deoarece recepția la terminarea lucrărilor a fost semnată mai devreme de 8 octombrie 2023: respectiv la data de 25.08.2023. Prin urmare experiența similară din ultimul an de activitate al ofertantului nu este 12464035,88 lei cu TVA cum a menționat ofertantul în scrisoarea de clarificare. Totodată grupul de lucru nu a determinat alte contracte al SRL Fedion-Com recepțiile la care să fie semnate în perioada 8 octombrie 2023-8 octombrie 2024 și valoarea totală a cărora să reprezinte valoarea totală a ofertei. Lista de contracte ale SRL Fedion-Com se anexează mai jos de acest tabel. Clarificare de la Agenția Achiziții Publice privind calcularea termenului ultimului an de activitate: Buna ziua ! Experienta similara se calculeaza pe ultimul an de activitatea, dar nu bugetar...Respectiv, daca nu este indicat expres in legislatie ca se are invedere anul bugetar...se va calcula ultimul an te activitate pina la data depunerii ofertelor. ----- Mesaj original ----- De la: "Denis Gudumac" <denis.gudumac@adrnord.gov.md> Către: "helpdesk" <helpdesk@tender.gov.md> Trimis: marţi, 22 octombrie, 2024 15:55:12 Subiect: ADR Nord întrebare despre experiența similară pe lucrări din ultimul an de activitate Bună ziua, Cerem scuze ne este necesară o clarificare referitor de experiența pe lucrări din ultimul an de activitate. potrivit documentației standard de lucrări cerința aceasta este formulată în felul următor: Ofertantul urmează să dispună de un nivel minim de experienţă pentru a se califica conform cerinţelor de îndeplinire a contractului: valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală sau mai mare decât valoarea viitorului contract, procesele-verbale de recepție la terminarea lucrărilor sau procesele-verbale de recepție finală la expirarea perioadei de garanție, însoțite de certificări de bună execuție (recomandări) pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexele nr. 12 și nr. 13). referitor de această prevedere avem următoarele întrebări: Noi avem o licitație nr. ocds-b3wdp1-MD-1726143186889 Construcția sistemului de aprovizionare cu apă potabilă pentru satul Volovița și satul Alexandru cel Bun; Construcția rețelelor exterioare de alimentare cu apa în s. Racovăț; Construcția rețelelor exterioare de alimentare cu apă în s. Slobozia-Cremene, s. Slobozia-Vărăncău, com. Vărăncău; Construcția rețelelor exterioare de alimentare cu apă în s. Vasilcău, com. Vasilcău și Construcția rețelelor exterioare de alimentare cu apă în s. Inundeni și în s. Ruslanovca com. Vasilcău r. Soroca în cadrul proiectului Construcția sistemelor de alimentare cu apă în 7 localități din raionul Soroca la care deschiderea ofertelor a fost la 8 octombrie 2024, 15:52 cel mai ieftin ofertant al lotului 2 al acestei licitații SRL Fedion-Com a prezentat ca experiență similară contractele: Contract nr. 129 din 24/12/2022 Extinderea, reconstrucția și modernizarea sistemului de alimentare cu apă a orașului Dondușeni. Obiect 201713. Etapa IV (REPETAT), în valoare de 5 070 313,47 MDL cu TVA. Numărul şi data procesului-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor: Nr. 3 din 21.12.2023 Contract nr. 70 din 28 septembrie 2022 Extinderea sistemului de alimentare cu apă și canalizare (com. Pelinia r. Drochia) în valoare de 7 393 722,41 lei cu TVA Numărul şi data procesului-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor: Nr. 2 din 25.08.2023 1. Având în vedere că deschiderea ofertelor licitației a fost la 8 octombrie 2024: Poate fi considerat contractul nr. 70 din 28/09/2022 că a fost executat în ultimul an de activitate? Procesul-verbal de recepție al acestuia a fost semnat la 25 august 2023, respectiv mai devreme de ultimul an de activitate calculat de la data deschiderii ofertelor. Valoarea ofertei SRL Fedion-com este 8 639 889,44 MDL fără TVA, respectiv 10 367 867,33 MDL cu TVA. Anexăm la acest email contractele și recepțiile menționate. Vă rugăm să ne transmiteți un răspuns cât de rapid posibil, deoarece este o întrebare urgentă pentru noi. Cu sinceritate, Denis Gudumac specialist achiziții 0231 2-56-46 068-98-22-00 Agenția de Dezvoltare Regională Nord mun. Bălți, Piața V. Alecsandri 8, MD-3110 -- Cu respect, Serviciul Consultanță și Instruiri Agenția Achiziții Publice tel.: +373 22 820 729 Lista de contracte a SRL Fedion-Com Contracte depuse: 100%: 10 367 867,33 MDL cu TVA 75%: 7 775 900,49 MDL cu TVA Ultimii cinci ani: 8 octombrie 2019 Ultimul an: 8 octombrie 2023 1 Contract nr. 65 din 27.09.2021 Extinderea, reconstrucția și modernizarea sistemului de alimentare cu apă a or. Dondușeni 2549356,94 lei cu TVA Recepție la terminarea lucrărilor nr. 1 din 24.08.2023 2 Contract nr. 22 din 04.04.2022 Reconstrucția gazoductului subteran în or. Otaci (pozarea în variantă supraterană din cauza eroziunii terasamentului) r. Ocnița 2718194,39 lei cu TVA s-a majorat cu 81285,32 lei cu TVA Act de recepție din 2022 (octombrie?) Operatorul economic afirmă în anexa 12: Nr. 1 din 12.05.2023;_ 3 Contract FY22-CM-FED(01) În vigoare 15.11.2021 Expiră 16.11.2022 Extinderea sistemului de alimentare cu apă în or. Dondușeni 1076899,85 lei Echivalent 61278,71 USD Recepție la terminarea lucrărilor nr. 1 din 7.06.2022 4 Contract nr. 70 Din 28.09.2022 Extinderea sistemului de alimentare cu apă și canalizare (com. Pelinia) 7393722,41 lei Recepție la terminare nr. 2 din 25 august 2023 5 Contract nr. 30 din 10.09.2021 Lucrări de reconstrucție a sistemului de alimentare cu apă în s. Stolniceni r. Edineț 3790001,92 lei cu TVA Recepție la terminare nr. 1 din 14.12.2022 Menționate în anexa 12 6 nr.195 din 09.08.2019 Rețele de aprovizionare cu apă potabilă și sistemul de canalizare a s. Climăuți, r. Donsușeni în cadrul proiectului Modernizarea serviciilor de alimentare cu apă și canalizare în orașul Dondușeni și satele Dondușeni, Corbu, Țaul, Climăuți, Tîrnova (etapa I)” 5889693,87 lei Numărul şi data procesului-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor: Nr. 1 din 04.11.2022;_
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Polimer Gaz Constructii S.R.L.

Preţul ofertei: 19 018 848,31 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

SRL AM SISTEME

Preţul ofertei: 19 052 221,08 MDL
Statut: în aşteptare
4
Denumirea participantului:

Valdcongrup SRL

Preţul ofertei: 19 237 894,32 MDL
Statut: în aşteptare
5
Denumirea participantului:

Izodromgaz

Preţul ofertei: 20 300 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
6
Denumirea participantului:

Compania Termosistem SRL

Preţul ofertei: 20 596 569,68 MDL
Statut: în aşteptare
7
Denumirea participantului:

Polimer Gaz Conducte

Preţul ofertei: 21 134 823,45 MDL
Statut: în aşteptare
8
Denumirea participantului:

Orizont

Preţul ofertei: 21 648 568,82 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări