1
Perioada de actualizare
de la 11.09.2024 17:52
până la 21.09.2024 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la 21.09.2024 08:00
până la 27.09.2024 08:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 2 500 000 MDL
Perioada clarificărilor: 11 sept 2024, 17:52 - 21 sept 2024, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 21 sept 2024, 8:00 - 27 sept 2024, 8:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație capitală la Sistemul de ventilare (conectare și instalare) a sălilor de operații din cadrul Spitalului clinic militar central, mun. Chișinău
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mihail Turanin
Telefonul de contact
078681682
Datele achizitiei
Data publicării
11 sept 2024, 17:33
Data ultimilor modificări
13 sept 2024, 11:48
Valoarea estimată (fără TVA)
2 500 000 MDL
Achizitii.md ID
21276756
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Durata contractului
14 oct 2024 08:00 - 31 dec 2024 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație capitală la Sistemul de ventilare (conectare și instalare) a sălilor de operații din cadrul Spitalului clinic militar central, mun. Chișinău CPV: 45331210-1 - Lucrări de instalare de echipament de ventilaţie
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Reparatie conventionala
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Profmarket Prim

Preţul ofertei: 2 479 054,39 MDL
Statut: Învingător
Motivul: S-a conformat cerințelor de participar la procedură
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări