Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
10.09.2024 13:53
până la 16.09.2024 10:00
până la 16.09.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la
16.09.2024 10:00
până la 23.09.2024 09:00
până la 23.09.2024 09:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
1 265 830 MDL
Perioada clarificărilor:
10 sept 2024, 13:53 - 16 sept 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
16 sept 2024, 10:00 - 23 sept 2024, 9:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
conform anunțului de participare și caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
10 sept 2024, 13:53
Data ultimilor modificări
12 sept 2024, 10:22
Achizitii.md ID
21275915
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lucrări de reparație în cadrul Școala Primară "Spiridon Vangheli
Buget: 1265830.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
Data:
12 sept 2024, 10:22
Subiectul întrebării:
Valoarea estimativa a achizitiei
Întrebare:
Buna ziua. Solicitam respectuos sa revizuiti valoarea estimativa a achizitiei. Suma afisata nu corespunde realitatii.
Răspuns (13 sept 2024, 09:13):
suma nu va fi modificată. această sumă a fost alocată.
Data:
13 sept 2024, 12:23
Subiectul întrebării:
Valoarea estimativa a achizitiei
Întrebare:
Conform prevederii HG 638/2020 art. 3 Valoarea contractului de achiziție publică de lucrări se estimează de către autoritatea contractantă în corespundere cu prețurile medii stabilite în modul curent pe piață și cu respectarea prevederilor art. 4 din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice.
Va rugam sa estimati valoarea corect, in conformitate cu Avizele de verificare a devizelor si nu cu suma disponibila. Adaptati caietul de sarcini la mijloacele financiare disponibile. Pretul lucrarilor este mult mai mare. Nerespectarea prevederilor legale si incalcarea drepturilor operatorilor economici este un motiv de contestare a procedurii de achizitie.
Răspuns (16 sept 2024, 09:31):
suma cu TVA constituie 1518996 lei
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK