Selectaţi tipul procedurii
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
416 666,66 MDL
Perioada clarificărilor:
9 sept 2024, 17:09 - 11 sept 2024, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor:
11 sept 2024, 15:00 - 15 sept 2024, 15:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Procedura de achiziții este realizată sub incidența actului normativ: Regulamentul cu privire la achizițiile publice de valoare mică aprobat prin Hotărârea Guvernului Republicii Moldova nr. 870/2022 din 14.12.2022
Informația despre anulare
Motivul anulării
Bună Ziua!
Prin prezenta, Î.S. „Poșta Moldovei” Vă comunică că, urmare a examinării documentației de atribuire întocmite de entitatea contractantă, în cadrul procedurii de achiziție de valoare mică Nr. ocds-b3wdp1-MD-1725890371373 din „09” septembrie 2024 privind achiziționarea Serviciilor de mentenanță a post terminalelor, conducându-se de prevederile Regulamentului cu privire la achizițiile publice de valoare mică, aprobat prin Hotărârea de Guvern nr. 870 din 14.12.2022, grupul de lucru pentru achiziții a decis:
1. A anula procedura de achiziție de valoare mică Nr. ocds-b3wdp1-MD-1725890371373 din „09” septembrie 2024 privind achiziționarea Serviciilor de mentenanță a post terminalelor, din motivul neconformității datelor/informației cuprinse în anunțul de participare nr. 38 și Specificația tehnică (Anexa nr.1 la anunț);
2. A iniția o procedură de achiziție repetată privind achiziționarea Serviciilor de mentenanță a post terminalelor, cu revizuirea obligatorie a documentației de atribuire.
Vă mulțumim pentru participare!
Prin prezenta, Î.S. „Poșta Moldovei” Vă comunică că, urmare a examinării documentației de atribuire întocmite de entitatea contractantă, în cadrul procedurii de achiziție de valoare mică Nr. ocds-b3wdp1-MD-1725890371373 din „09” septembrie 2024 privind achiziționarea Serviciilor de mentenanță a post terminalelor, conducându-se de prevederile Regulamentului cu privire la achizițiile publice de valoare mică, aprobat prin Hotărârea de Guvern nr. 870 din 14.12.2022, grupul de lucru pentru achiziții a decis:
1. A anula procedura de achiziție de valoare mică Nr. ocds-b3wdp1-MD-1725890371373 din „09” septembrie 2024 privind achiziționarea Serviciilor de mentenanță a post terminalelor, din motivul neconformității datelor/informației cuprinse în anunțul de participare nr. 38 și Specificația tehnică (Anexa nr.1 la anunț);
2. A iniția o procedură de achiziție repetată privind achiziționarea Serviciilor de mentenanță a post terminalelor, cu revizuirea obligatorie a documentației de atribuire.
Vă mulțumim pentru participare!
Data anulării
20 sept 2024, 14:43
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
9 sept 2024, 17:09
Data ultimilor modificări
20 sept 2024, 14:43
Achizitii.md ID
21275564
MTender ID
CPV
50800000-3 - Diverse servicii de întreţinere şi de reparare
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK