1
Perioada de actualizare
de la 02.09.2024 17:35
până la 14.09.2024 08:39
2
Propunerea ofertelor
de la 14.09.2024 08:39
până la 25.09.2024 14:39
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 3 556 572,01 MDL
Perioada clarificărilor: 2 sept 2024, 17:35 - 14 sept 2024, 8:39
Perioada de depunere a ofertelor: 14 sept 2024, 8:39 - 25 sept 2024, 14:39
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reconstrucția acoperișului existent cu montarea sistemului voltaic a blocurilor grădiniță creșă , or. Vatra
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2055, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Vatra, strada Ștefan Vodă, nr. 5
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Bruma
Telefonul de contact
022615806
Datele achizitiei
Data publicării
2 sept 2024, 17:25
Data ultimilor modificări
12 sept 2024, 8:39
Valoarea estimată (fără TVA)
3 556 572,01 MDL
Achizitii.md ID
21273420
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2055, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Vatra, strada Ștefan Vodă, nr. 5
Durata contractului
25 sept 2024 17:34 - 27 aug 2025 17:34
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reconstrucția acoperișului existent cu montarea sistemului voltaic a blocurilor grădiniță creșă , or. Vatra CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
gradinita vatra acoperis bloc a f1 (1).pdf gradinita vatra acoperis bloc a f1 (1).pdf
Documentele la ofertă
-caiet de sarcini
2.09.24 17:35
document standart_lucrari de reparatieacoperis.doc
Documentele la ofertă
documentația standart
2.09.24 17:35
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE
2.09.24 17:35
anunt_de_participare_lucrari_ modificat.semnat.pdf anunt_de_participare_lucrari_ modificat.semnat.pdf
Documentele la ofertă
conditiile de selectare
12.09.24 08:39
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ALARCON GROUP

Preţul ofertei: 2 046 214,15 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SC LUXGAZ SRL

Preţul ofertei: 2 832 392,93 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

KVM Cons SRL

Preţul ofertei: 3 021 679,88 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări