1
Perioada de actualizare
de la 02.09.2024 16:32
până la 16.09.2024 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 16.09.2024 11:00
până la 24.09.2024 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 1 101 682 MDL
Perioada clarificărilor: 2 sept 2024, 16:32 - 16 sept 2024, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 sept 2024, 11:00 - 24 sept 2024, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform temei de proiectare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristian Dragalin
Telefonul de contact
-
Datele achizitiei
Data publicării
2 sept 2024, 16:16
Data ultimilor modificări
2 sept 2024, 16:32
Valoarea estimată (fără TVA)
1 101 682 MDL
Achizitii.md ID
21273403
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Durata contractului
21 oct 2024 16:31 - 23 iun 2025 16:31
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de proiectare privind elaborarea raportului de expertiză tehnică și elaborarea soluțiilor de proiect pentru reparația capitală a podului de șosea poziționat pe drumul public G135 Ceadîr-Lunga–Congaz–Dimitrovca–G131, km 4,790 CPV: 71300000-1 - Servicii de inginerie
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
tp pod g135, km 4,79.pdf tp pod g135, km 4,79.pdf
Documentele la ofertă
-
2.09.24 16:32
documentația standard lucrari proiectări.docx
Documentele la ofertă
-
2.09.24 16:32
contract servicii proiectare.docx
Documentele la ofertă
-
2.09.24 16:32
duae proiectare g135.doc
Documentele la ofertă
-
2.09.24 16:32
Documentele lotului
tp pod g135, km 4,79.pdf
-
2.09.24 16:32

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Universinj

Preţul ofertei: 1 212 331 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări