1
Perioada de actualizare
de la 04.09.2024 13:43
până la 13.09.2024 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 13.09.2024 14:00
până la 20.09.2024 14:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 8 333 MDL
Perioada clarificărilor: 4 sept 2024, 13:43 - 13 sept 2024, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 13 sept 2024, 14:00 - 20 sept 2024, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Placa electronică de control a ecranului COMEN CM 1200A. Declarația de conformitate CE și/sau Certificat de conformitate CE. Termen de garanție min. 6 luni.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Constantin Varnav nr.16
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Nina Pestereanu
Telefonul de contact
022025907
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
20 sept 2024, 14:15
Valoarea estimată (fără TVA)
8 333 MDL
Achizitii.md ID
21273318
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Constantin Varnav nr.16
Durata contractului
1 oct 2024 00:00 - 30 dec 2024 23:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Placa electronică de control a ecranului CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 10.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
202409041333_Documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
-
4.09.24 13:43
202409041333_DUAE.doc
Documentele la ofertă
-
4.09.24 13:43
202409041332_Anunt de participare.docx
Documentele la ofertă
-
4.09.24 13:43
202409041333_Declaratie.doc
Documentele la ofertă
-
4.09.24 13:43
Комиссия
Prenume
Pestereanu Nina
IDNP/IDNO
MD-IDNO-1015600032824
Funcţia
---

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

AELO GRUP

Preţul ofertei: 10 500 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări